Kattsnack #9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Anropar @Bison 😁 är kanske bara något jag fått för mig men hade inte du burned wood-katträdet?🤔 är såå sugen på det då det skulle passa in här perfekt! Men det kostar ju en del så tänkte se om du är nöjd med det? Är det värt sina pengar?🙂

Anropar @Bison 😁 är kanske bara något jag fått för mig men hade inte du burned wood-katträdet?🤔 är såå sugen på det då det skulle passa in här perfekt! Men det kostar ju en del så tänkte se om du är nöjd med det? Är det värt sina pengar?🙂

Ja, jag har det 😁
Är jättenöjd! Väldigt snyggt och stabilt, Prada och Kantarell tycker om att sova där och Paisley klöser våldsamt på det.
Inga skador än 😁

Ja, jag har det 😁
Är jättenöjd! Väldigt snyggt och stabilt, Prada och Kantarell tycker om att sova där och Paisley klöser våldsamt på det.
Inga skador än 😁
Blev ju nyfiken å googlade. Skitsnyggt!! Men, hur stor är egentligen "sovhuset" den "lille" här hemma verkar ta alla maincoongener han har å växer å växer. 🙈 Ser ut som ett snöre i kroppen. De va bara det att snöret vägde in på 4.8 kg nyss.. 7 mån gammal 😆

Blev ju nyfiken å googlade. Skitsnyggt!! Men, hur stor är egentligen "sovhuset" den "lille" här hemma verkar ta alla maincoongener han har å växer å växer. 🙈 Ser ut som ett snöre i kroppen. De va bara det att snöret vägde in på 4.8 kg nyss.. 7 mån gammal 😆
Hur mycket tror du han kommer att väga som vuxen?

Det kan bli lite litet kanske 😅
Paisley som ligger högst upp väger drygt 3 kg, Prada 2,6 kg.
Jag har små katter 😁
IMG_20220302_124852.webp

Har hämtat mig från när orientalerna tog över och ska vara kattvakt igen! Dock åt en grannes abessinier. En äldre herre som citat ”mest sover”. Gött då kanske en får sova ett par sekunder då utan att ngn hoppar på ena huvud eller vråååååååålar i ens öra så man får tinnitus?

Bonusbild på Lucky en av orientalerna som jag blev ägd av senast 😆

BC8105A5-B3B3-4887-9D2F-16258661B217.webp

Jahaja. Sitter och väntar på att ngt ska hända. Var ju lekledare 24/7 med orientalerna. Tog ngn sekund innan de var uppe på loftet och vickade på oljemålningar med tassen 😅
Nu sker absolut ingenting och det är TYST!!! 🫣

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 137
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
570
Senast: startpompe
·
Katthälsa Jag har två katter som lever sitt liv som (huvudsakligen) innekatter. Vi bor dock i ett gammalt, otätt hus nära skog och betesmarker, så...
Svar
12
· Visningar
989
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 002
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka