Haha min förra katt ÄLSKADE alla former av byggjobbare och fixare som kom hem. En gång, när han fortfarande var en liten kattunge, försvann han efter ett fixarebesök. Fixaren kom tillbaka med katten efter kanske 5 minuter eftersom det "lät himla konstigt i verktygslådan".Larmkontroll i bostaden, jobbar hemma idag. Hankatten Floyd överlycklig över besök, följer med som en skugga tills jag skickar ut honom för att han är i vägen: HEEEJ! JAG KAN HJÄLPA DIG MED ALLTING OCH SÅ KAN DU KLAPPA MIG! Jag gillar dig jättejättemycket och nu är vi bästisar!!
Honkatten Ebba: stirrar ut larmkillen med djup aversion. Vem släppte in dig, usla människa? Varför går du in i det rummet? Titta Människan, nu öppnar han en dörr också! Jag har inte tillåtit något av detta! Jag är kränkt. Jävligt kränkt. Nu ska jag titta åt ett annat håll och ignorera honom totalt. Hoppas han åker från mitt residens snart.
Snart blir det larmtest. Det kommer inte att göra Ebba mer positivt inställd...
En gång stal katten fixarens skruvmejsel. Generad matte jagade efter katten och gav tillbaka skruvmejseln.
Annars brukade han mest klättra runt på de stackars fixarna.
Jag är alltid hemma när det kommer fixare. Frågade alltid om jag skulle stänga in katten i ett rum, och varnade för kattens kärlek för fixare. De brukade säga att det gör inget - och i bland ångra sig efter en stund