Kyckling LukasSåhär fint har Lukas läkt. Men gul kommer han troligen vara lääänge
Visa bifogad fil 45680
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kyckling LukasSåhär fint har Lukas läkt. Men gul kommer han troligen vara lääänge
Visa bifogad fil 45680
Kyckling Lukas![]()
Han är lite tidig med sitt pynt..Påskpynt!
Hmm, även om det är mitt eget hårstrå så klarar jag inte av att äta upp utan slänger maten, Megaras många små bruna hårstrån (hon fäller just nu)? Äter jag upp och tänker inte mer på det.
Är det någras andra katter som fäller?
Frysbränd, den låg i en öppnad men förseglad påse. Ja naturligtvis upptinad, men undrade om det är ok för hennes mage att äta den rå. Naturligtvis bara en liten bit i taget som godis parallellt med hennes vanliga mat.
Hmm, även om det är mitt eget hårstrå så klarar jag inte av att äta upp utan slänger maten, Megaras många små bruna hårstrån (hon fäller just nu)? Äter jag upp och tänker inte mer på det.
Är det någras andra katter som fäller?
Kampen är över. Millie är i katthimlen.
Min vän som är veterinär gav henne och oss det lugnaste och finaste avslut vi kunde ha fått.
Min vän som är veterinär gav henne och oss det lugnaste och finaste avslut vi kunde ha fått.
Åh nej, så fruktansvärt sorgligt! Ni som har kämpat så otroligt hårt! Jag beklagar verkligen!Kampen är över. Millie är i katthimlen.
Åh nej, lilla Millie!Kampen är över. Millie är i katthimlen.
Så ledsamt. Jag beklagar verkligen!Kampen är över. Millie är i katthimlen.
Jag är så väldigt, väldigt ledsen för dig och vackra Millie. Ligger och gråter för er skull.Kampen är över. Millie är i katthimlen.
Beklagar så mycket ❤ ❤ ❤Kampen är över. Millie är i katthimlen.