Jo, det var det jag tog det på också. Men tittar man lite snabbt så gör ju färgen att man kan anta att det är en Russian.
Fast nä
![Cat face :cat: 🐱](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f431.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, det var det jag tog det på också. Men tittar man lite snabbt så gör ju färgen att man kan anta att det är en Russian.
De gosiga noskuddarna kunde jag inte ta miste på!Britterna tycker jag är enkla, de har så runda ansikten.
Hehe visst..Vi vill ha kvällsrapport sen !![]()
Hehe visst..
Känns som jag tar över tråden....
Har kommit hem och nu är de under soffan igen. Ligger på samma ställe som när jag lämnade dem tidigare idag....![]()
Hon ska inte flytta tillbaka till dig när hon tillfrisknat?Lilla Moxie tillfrisknar. Febern är borta. Vätskan i buken nästan helt borta. Hon leker med sina systrar och är en glad och normal kattunge.
Hjärtat brister men samtidigt så är det så ofantligt skönt att katastrofen har vänt
Hon ska inte flytta tillbaka till dig när hon tillfrisknat?
Jag gissar att mina två, och speciellt Rosie, kommer bli riktigt pratsamma i framtiden.
Lite (fast bara lite) irriterad just nu ang min shopping till katterna.
Jag hade beställt och betalat för tre nya kanintassar från webbshoppen. Fick hem tre kaninöron istället , och när jag gick in på min order för att dubbelkolla att jag verkligen inte mot all förmodan råkat klicka fel , så ja - jag hade beställt rätt, men står en tillagt rad att ”slut i lager- krediteras”
Varför skicka nåt annat då ? Det rimliga är ju isåfall att de tar kontakt och frågar hur jag vill ha det? Irriterad då frakten typ kostar samma som själva varorna .
(Har mailat dem).
Puttar mitt eget gnäll från häromdagen och uppdaterar. I morse såg jag när jag gick in på beställningen som "blivit fel" att det fanns ett meddelande där till mig.
"Kanintassar slut i lager. Krediteras via Swish och vi skickar med 3 st kaninöron gratis istället."
Mycket riktigt - det var krediterat och fixat. Vilken superservice!(Så nu har jag kompletterat mitt tidigare mail till dem med att jag sett meddelandet och tackar så hemskt mycket!)
Skickar pm@mackan Var köper du kanintassar? Tror Sparky skulle älska det![]()
Tar också gärna emot ett PMSkickar pm![]()