Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Innan Prada flyttade im förberedde jag med lite olika leksaker, med och utan kattmynta. Hon leker inte med något och bryr sig inte om någon tramsig mynta.
Däremot mina hårsnoddar! De kan hon leka med i timmar
Visa bifogad fil 35903
Jag får panik av bilden! Har opererat ut ett gäng hårsnoddar ur ett gäng katter. Rätt vanligt att de tuggar i sig
Hankatten här hemma älskar tops, sånna med papperspinne är de enda vi har hemma pga det, och små lätta plastflärpar av olika slag som han kan bära runt på. Leksaker är helt ointressant... Honkatten har en banan och en mjuk boll som hon gillar, resterande leksaker tittar de inte ens åt.@Bison: Typiskt katter man köper dyra leksaker, klösträd och bäddar men det roligaste är lådan de kommer i
Hankatten här hemma älskar tops, sånna med papperspinne är de enda vi har hemma pga det, och små lätta plastflärpar av olika slag som han kan bära runt på. Leksaker är helt ointressant... Honkatten har en banan och en mjuk boll som hon gillar, resterande leksaker tittar de inte ens åt.
Hon verkar så härligPrada stjäl allt jag lämnar framme, korkar, små plastpåsar, snorpapper (), snusdosor, bär runt på det och klagar högt när jag tar tillbaka
Pappa var snäll och nätade in altanen åt Millie men hon är Stålmannen/Tarzan och lyckas ta sig över.
Vi funderade på byggplast men den verkar bara finnas i ljusblå i den tjockleken som behövs och det är inte gärna ngt som vill ha.
Nu funderar vi på tunt plexiglas.
”Dumma” katt som inte bara kunde vara tacksam för att hon kunde vara ute obegränsat där.
Pappa är teknisk så jag tror att han kommer fixa det.Man brukar behöva bygga tak, eller vinkla in staketet inåt med en viss vinkel högt upp.
Pappa är teknisk så jag tror att han kommer fixa det.
Jo det är hon. Även inne. Hon kan klättra upp för saker som är typ omöjligt.Absoolut. Menade mer att det inte är ovanligt de klättrar om det är öppet. Dvs det är inte Millie som är speciellt besvärlig
Jo det är hon. Även inne. Hon kan klättra upp för saker som är typ omöjligt.
Ok.Okej. Men att katter klättrar upp eller ut över innätad men inte invinklad eller täckt balkong/utegård/altan är inte ovanligt eller konstigt. Än mindre för en katt som vet det finns en hel värld till därute.
Jag tycker Millie låter som en aktiv, glad och normal katt. Katter har en helt annan syn än oss människor på vad som är omöjligt och vad som är möjligt. Jag undrar fortfarande hur en av mina förra tog sig upp på gardinstänger utan att ta hjälp av gardinerna. Sen gick den eller satt däruppe. På en sån där smal smal platt standardstång
Okej. Men att katter klättrar upp eller ut över innätad men inte invinklad eller täckt balkong/utegård/altan är inte ovanligt eller konstigt. Än mindre för en katt som vet det finns en hel värld till därute.
Jag tycker Millie låter som en aktiv, glad och normal katt. Katter har en helt annan syn än oss människor på vad som är omöjligt och vad som är möjligt. Jag undrar fortfarande hur en av mina förra tog sig upp på gardinstänger utan att ta hjälp av gardinerna. Sen gick den eller satt däruppe. På en sån där smal smal platt standardstång
Prada hade slagit ihjäl sig
Är faccinerad över andras katters smidighet och hur enkelt de hoppar och tar sig upp på saker.
Prada kan knappt hoppa upp på en stol
Hade en katt som var likadan. Tjock och osmidig.Tuva är likadan. Hon får klättra för att komma upp på köksstolarna