Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

PÄ vÀg till veterinÀren med Tuva och Maja. Tuva ska fÄ Solensia, Maja ska vaccineras och chippas.
Maken ska fÄ instruktioner pÄ hur vi ska ge Solensia hemma. Ska bli skönt att slippa Äka till klinik varje mÄnad.
 
Gratis förelĂ€sning om vad man ska tĂ€nka pĂ„ med sitt husdjur om det blir kris. Även om det handlar om hundar kan en hel del sĂ€kert vara applicerbart pĂ„ katter och det kommer finnas en chans att frĂ„ga specifikt om katter.

https://www.studieframjandet.se/ore...xqs6sZJ1pUI4y9kDcQ_aem_AHnZ4GunRvzkgxO6CPKTbw

Vecka 39 Àr det beredskapsveckan och dÄ passar vi pÄ att lyfte en förelÀsning om vad som kan hÀnda vid en kris, och hur man praktiskt kan förbereda sig och öva sin beredskap.


InnehÄll

Du som har djur Àr ansvarig för att djuren mÄr bra till vardags men Àven vid kris eller krig. DÀrför Àr det viktigt att lÀra sig mer om vad som kan hÀnda vid en kris, och att man ocksÄ praktiskt förbereder sig och övar sin beredskap.
Eva Ladberg frÄn Svenska BlÄ StjÀrnan kommer att förelÀsa om krisberedskap för dig som har hund. Eva Àr husdjursagronom och arbetar med krisberedskap inom djuromrÄdet. FörelÀsningen kommer att handla om hur du som hundÀgare ska bli bÀttre förberedd för en kris. Vad behöver du ha hemma till hunden, vad behöver du och din hund kunna och hur övar du med din hund Àr nÄgra av de saker som tas upp under kvÀllen.
Vi kommer Àven att ta en titt pÄ en studieplan för hur du som djurÀgare kan hantera en kris.
EfterförelÀsningen kommer du att kunna stÀlla frÄgor till Eva.
Vill du lÀsa mer om Krisberedskap för dig och dina sÀllskapsdjur sÄ finns det massor av information,

FörelÀsare

Eva Ladberg, BlÄ StjÀrnan.

Plats

Digitalt, Teams. LĂ€nk skickas ut samma dag.

Varmt vÀllkomna!

#beredskapsveckan
 
Prada Àr tillbaka!
Helt plötsligt dök hon upp pÄ grannen under mig altan.
Hon Àr vÀlskött, rund och fin, inte en chans att hon bott utomhus i över en vecka.
Hur hon kom ut, vem som tagit hand om henne osv kommer troligen alltid vara ett mysterium. Det viktigaste Àr att hon Àr hemma igen!
 
Prada Àr tillbaka!
Helt plötsligt dök hon upp pÄ grannen under mig altan.
Hon Àr vÀlskött, rund och fin, inte en chans att hon bott utomhus i över en vecka.
Hur hon kom ut, vem som tagit hand om henne osv kommer troligen alltid vara ett mysterium. Det viktigaste Àr att hon Àr hemma igen!
Men Ă„h 😍
 
Prada Àr tillbaka!
Helt plötsligt dök hon upp pÄ grannen under mig altan.
Hon Àr vÀlskött, rund och fin, inte en chans att hon bott utomhus i över en vecka.
Hur hon kom ut, vem som tagit hand om henne osv kommer troligen alltid vara ett mysterium. Det viktigaste Àr att hon Àr hemma igen!

Men hurra vilken glad nyhet!!! SÄ mycket hellre ett tillfÀlligt mysterium Àn det hemska om hon bara skulle ha försvunnit för gott!
 
Prada Àr tillbaka!
Helt plötsligt dök hon upp pÄ grannen under mig altan.
Hon Àr vÀlskött, rund och fin, inte en chans att hon bott utomhus i över en vecka.
Hur hon kom ut, vem som tagit hand om henne osv kommer troligen alltid vara ett mysterium. Det viktigaste Àr att hon Àr hemma igen!
Men Äh, sÄ skönt!
 
Prada Àr tillbaka!
Helt plötsligt dök hon upp pÄ grannen under mig altan.
Hon Àr vÀlskött, rund och fin, inte en chans att hon bott utomhus i över en vecka.
Hur hon kom ut, vem som tagit hand om henne osv kommer troligen alltid vara ett mysterium. Det viktigaste Àr att hon Àr hemma igen!
Åh vilken hĂ€rlig nyhet, som jag tĂ€nkt pĂ„ dig och Prada. Vad skönt att hon inte magrat av. VĂ€ldigt mĂ€rkligt alltihop men sĂ„ underbart att hon Ă€r hemma!
 
Prada Àr tillbaka!
Helt plötsligt dök hon upp pÄ grannen under mig altan.
Hon Àr vÀlskött, rund och fin, inte en chans att hon bott utomhus i över en vecka.
Hur hon kom ut, vem som tagit hand om henne osv kommer troligen alltid vara ett mysterium. Det viktigaste Àr att hon Àr hemma igen!
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

HÀrligt tÀnkt och funderat mycket pÄ det hÀr.
 
Prada Àr tillbaka!
Helt plötsligt dök hon upp pÄ grannen under mig altan.
Hon Àr vÀlskött, rund och fin, inte en chans att hon bott utomhus i över en vecka.
Hur hon kom ut, vem som tagit hand om henne osv kommer troligen alltid vara ett mysterium. Det viktigaste Àr att hon Àr hemma igen!
Ă…Ă„Ă„h herregud vad jag jag blir! đŸ„čđŸ©· Jag har tĂ€nkt pĂ„ dig och Prada jĂ€ttemycket och kollat in pĂ„ Katt otaliga gĂ„nger per dag just för att fĂ„ se den hĂ€r uppdateringen! Älskade lilla vĂ€nnen, man undrar ju vad det Ă€r för Ă€ventyr hon har varit ute pĂ„.
 
Ă…Ă„Ă„h herregud vad jag jag blir! đŸ„čđŸ©· Jag har tĂ€nkt pĂ„ dig och Prada jĂ€ttemycket och kollat in pĂ„ Katt otaliga gĂ„nger per dag just för att fĂ„ se den hĂ€r uppdateringen! Älskade lilla vĂ€nnen, man undrar ju vad det Ă€r för Ă€ventyr hon har varit ute pĂ„.
Vad glad jag blir, ska det ju stÄ.
 
Prada Àr tillbaka!
Helt plötsligt dök hon upp pÄ grannen under mig altan.
Hon Àr vÀlskött, rund och fin, inte en chans att hon bott utomhus i över en vecka.
Hur hon kom ut, vem som tagit hand om henne osv kommer troligen alltid vara ett mysterium. Det viktigaste Àr att hon Àr hemma igen!
SÄ underbart att höra!
Har tÀnkt mycket pÄ er och hoppats att hon skulle komma tillbaka :love1:
 
Prada Àr tillbaka!
Helt plötsligt dök hon upp pÄ grannen under mig altan.
Hon Àr vÀlskött, rund och fin, inte en chans att hon bott utomhus i över en vecka.
Hur hon kom ut, vem som tagit hand om henne osv kommer troligen alltid vara ett mysterium. Det viktigaste Àr att hon Àr hemma igen!
Vilken fantastisk nyhet! đŸ˜ș
 
@Bison Åh vad glad jag blir, för din och ffa Pradas skull. Mystiskt att hon tydligen blivit omhĂ€ndertagen vĂ€l, och man undrar hur hon hittade tillbaka igen till dig.
 
Prada Àr tillbaka!
Helt plötsligt dök hon upp pÄ grannen under mig altan.
Hon Àr vÀlskött, rund och fin, inte en chans att hon bott utomhus i över en vecka.
Hur hon kom ut, vem som tagit hand om henne osv kommer troligen alltid vara ett mysterium. Det viktigaste Àr att hon Àr hemma igen!
Men sĂ„ otroligt underbart! 😭 Fina Prada och fina du! BĂ€sta nyheten ever! :heart
Det hela Àr ju sÄ jÀkla skumt bara!
 

Liknande trÄdar

Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 167
Senast: Jeps
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
24 611
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 113
Övr. Katt Det hĂ€r Ă€r en fristĂ„ende fortsĂ€ttning pĂ„ min trĂ„d om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, Ă€r numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 220
Senast: Otherside
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp