Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Jag trodde att det kunde fÄ motsatt effekt. Att det var bra vid lösmage. Men sÄ Àr det alltsÄ inte?
Nej, Canicur Àr bra vid alla typer av magproblem. Jag har alltid en tub hemma och anvÀnder vid behov till bÄde hund och katt.

Jag stressar aldrig upp mig. SÄ lÀnge katten har bra allmÀntillstÄnd avvaktar jag. Ger Canicur, Catmalt och skonkost (vid behov).

Har tidigare Äkt in till veterinÀren för allt, men de gör ÀndÄ ingenting om allmÀntillstÄndet Àr bra.

Diare, förstoppning och krÀkning Àr vanliga Äkommor. SÄ lÀnge allmÀntillstÄndet Àr bra Äker jag inte in till veterinÀren.

Man mÀrker fort om det Àr allvarligt (om nÄgot exempelvis fastnat i tarmen).

SÄ lÀnge katten Àter och dricker sjÀlvmant Äker jag inte in.

Eeek, min försÀkringspremie kommer öka frÄn 273 till 341/mÄnad :crazy:
Klaga inte.
Min katt kostar 362 kr/mÄnaden (IF) och dÄ har jag aldrig varit med henne till veterinÀren (annat Àn för kastrering och vaccination).

Katten Àr 5 Är och jag har aldrig nyttjat försÀkringen.

Det Àr en Sibirisk katt.

Honkatten Àr inte förtjust i att bli borstad men hon fÄr stÄ ut.
Hanen skulle behöva borstas men jag fÄr ju inte komma i nÀrheten.
Ngn har spytt upp hÄr och jag gissar att det Àr han. Baserat pÄ fÀrgen.

Malla med nyrenoverad mun har börjat gnissla tÀnder? NÄn som har nÄn aning om vad det kan vara? Bara 1 v sen hon fick UA pÄ Äterbesöket efter att ha dragit flera tÀnder.
Vi har tid imorgon, sÄklart.

Senast Àndrad:

Liknande trÄdar

DÀggdjur Jag har vÀxt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. FrÄn 11 till 19 Är hade jag dÀrtill minst en hÀst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 244
Senast: Bison
·
Tjatter Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đŸ€“ Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 886
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 106
Senast: Jeps
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
27 705
Senast: zassoo
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka