TyvÀrr Àr det bara ett enormt stresspÄslag.Jag tror det kan vara lite bra för dig med att vara kattvakt. LÀkande.![]()
Men att sÀga nej klarade jag inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TyvÀrr Àr det bara ett enormt stresspÄslag.Jag tror det kan vara lite bra för dig med att vara kattvakt. LÀkande.![]()
Han utforskar sÀkert lÀgenheten nÀr du sover.Nu har katt tvÄ varit framme och bajsat. Det kÀnns bra.
Huruvida han Àter och dricker har jag ju ingen aning om och det Àr jobbigt.
Ja och nÀr pÄ jobbet hoppas jag. Mjukmaten Àter den andra upp men den Àr han inte sÄ noga pÄ. Torrfoder har de fri tillgÄng till.Han utforskar sÀkert lÀgenheten nÀr du sover.
Kan du stÀlla ut flera mat- och vattenskÄlar (skilda frÄn varandra) pÄ lite olika stÀllen, eller Àter den andra katten upp allt direkt dÄ? Annars kanske du kan försöka skjuta in en matskÄl i nÀrheten av buren?
Kanske peta in en skÄl under den sÀng han inte ligger under för tillfÀllet?Ja och nÀr pÄ jobbet hoppas jag. Mjukmaten Àter den andra upp men den Àr han inte sÄ noga pÄ. Torrfoder har de fri tillgÄng till.
Han ligger inte i buren lÀngre utan under tvÄ sÀngar och bakom en hylla.
Ja har provat flera olika men honan Àr nyfiken sÄ jag vet ÀndÄ inte vem som har Àtit.Kanske peta in en skÄl under den sÀng han inte ligger under för tillfÀllet?
Lugn, bara lugn, det kommer och han Àter och dricker garanterat Àven om du inte ser det.Honan Àr verkligen chill.
Hanens nya plats Àr under sÀngen. Men det syns att han Àr framme ngt iaf nÀr jag inte Àr hemma.
FrÄgan Àr fortfarande om han Àter eller dricker.
Han hade ju bajsat men det kan ju ha varit maten han Ät innan han Äkte hit.
Hade inte rört maten pÄ tvÄ timmar som jag stÀllde framför honom under sÀngen nÀr jag var ute.
Visa bifogad fil 165784
Han Àr tydligen liten i maten alltid och Àter mest pÄ natten. Ska hÀnga hos mina förÀldrar i morgon. DÄ kan han utforska i lugn och ro.Lugn, bara lugn, det kommer och han Àter och dricker garanterat Àven om du inte ser det.
Det kommer gÄ bra. Nu vet jag inte hur lÀnge de ska vara hos dig men slappna av, de mÄr inte dÄligt och Àven om du kÀnner dig stressad av att de Àr dÀr sÄ kommer Àven du att bli mer bekvÀm och han lite modigare allt eftersom. Det gÄr ju bra med honan och det kan vÀnda frÄn en dag till en annan.Han Àr tydligen liten i maten alltid och Àter mest pÄ natten. Ska hÀnga hos mina förÀldrar i morgon. DÄ kan han utforska i lugn och ro.