Om jag har en kottbit i ena handen och sparris i andra valjer hundarna handen med sparris Kanske for att de sallan far kottbitar, medan de ofta far sparris.
Megara har aldrig Àtit sparris, eller jag har aldrig givit den till henne förrÀn nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag har en kottbit i ena handen och sparris i andra valjer hundarna handen med sparris Kanske for att de sallan far kottbitar, medan de ofta far sparris.
Har ar en annan bra burk for Megara Matlada
Plastburk med skruvlock finns vell var som helst?Nja, jag tvivlar. Men var köpte du den?
Biltema har snÀpplock pÄ 3 liter.Den Àr för liten. Jag behöver nÄgot som kan rymma ca 1.5l.
Seriöst, nog för att hon Àr i en klass för sig sjÀlv, men tror du verkligen att hon skulle Àta glasbitar?Den Àr för liten. Jag behöver nÄgot som kan rymma ca 1.5l.
Seriöst, nog för att hon Àr i en klass för sig sjÀlv, men tror du verkligen att hon skulle Àta glasbitar?
En sparris i taget?Förhoppningsvis inte. Hon verkar mÄ helt normalt och Ät Sheba med sparristrÄdar. Hon Àter ju bara en i taget och skakar pÄ huvudet nÀr hon gör det.
Seriöst, nog för att hon Àr i en klass för sig sjÀlv, men tror du verkligen att hon skulle Àta glasbitar?
MÄste du 1 jÀtteburk? GÄr ju att ha 2st istÀllet. LÀttare att hantera med.Hittade just att man kan kombinera snÀpplock i plast med plastburk 1.4L hos IKEA. Deras 365+ serie. NÄgon som har köpt den?
Hittade just att man kan kombinera snÀpplock i plast med plastburk 1.4L hos IKEA. Deras 365+ serie. NÄgon som har köpt den?