Jag har skaffat en katt för att hålla borta mössen här på gården. Det är meningen att han ska bo ute men jag vill ju gärna att han och hundarna ska komma överens vilket de INTE gör för tillfället. Jag har provat att ha katten i uterummet vilket medför att jag får samvetskval för att han är där ute och jag har testat att ta in katten vilket gör hundarna överspända inomhus och de jagar katten direkt de får möjlighet.
Hur ska jag göra? Ja känner mig helt villrådig. Jag har testat lite olika sätt att få hundarna att inte bry sig om katten men direkt han går över golvet så blir de som tokiga. Vad ska jag göra åt hundarna och hur ska jag göra med den stackars katten, Jag vill ju så gärna att han ska trivas här hos mig.
Hur ska jag göra? Ja känner mig helt villrådig. Jag har testat lite olika sätt att få hundarna att inte bry sig om katten men direkt han går över golvet så blir de som tokiga. Vad ska jag göra åt hundarna och hur ska jag göra med den stackars katten, Jag vill ju så gärna att han ska trivas här hos mig.