Kattokar!!

verrdogan

Trådstartare
Så alla kattfantaster, hur många katter har ni? Va har ni för kissar och va gör ni med dom.
Hur många katter kan man ha innan man blir klassad som tok??:angel:
Har 4töser som ja älskar sååå mycket.
Sätt gärna in bilder på era små vänner :)

Sv: Kattokar!!

Jag har 3 st + en katt ute på foder.

Vad jag gör med dem? Gosar, leker, pratar, promenerar...

Jag har bara en. Hade gärna haft en till, men tror inte det är möjligt att introducera en ny katt i det här hemmet. Min kisse gillar inte andra katter, nämligen. En kattunge skulle hon kanske acceptera, men jag vill inte ha en kattunge.

Men jag är rätt nöjd med henne, min lilla ögonsten. :love: Jag gör inte så mycket med henne, mest hon som gör saker. :D Hon bossar runt med mig gode ordentligt, kräver skinka, gos, mer skinka, bus, lite mer skinka och sen vill hon att jag ska ligga snällt på rygg hela natten så hon får ligga och trampa mot min hals.

Men men... Man kan ju inte motstå. :love:

DSC01078.jpg

Det där är hennes signaturpose. Hon lägger sig alltid sådär när hon vill ha uppmärksamhet. :D Har massor med bilder på henne när hon halvhänger upponer från hyllor och fönsterbrädor och bord och stolar och och och... :D

Hihi, dom är ju så mysiga. Å har så mycket roliga saker för sej hela tiden. Går inte en dag utan att ens katter får en att skratta.

Jag har 2 st, mor och dotter.

mys3.jpg

Den svartvita är mamma till den grå. Den svartvita är ren sällskapskatt medan den grå får åka lite på utställningar då och då förutom att vara sällskapskatt.

Är ja tokig med 5 katter?? Älskar dom ju så himla mycket, Och dom betyder mest av allt för mej!!

Senast ändrad:

En katt, som tyvärr inte bor med mig. Han styr och ställer hemma hos mina föräldrar som han (tyvärr) har lindade kring lilltån.

katt13.jpg

katt5.jpg

Jag har två stycken, Kossan & Sally.

Nio månader har flickorna blivit (systrar) och vi gör väl sånt som alla gör, matar, tömmer kattlådan, leker och gosar.

8256139.jpg

Senast ändrad:

O va fina katter alla hade :D
Jag har tyvärr ingen för tillfället.. men har haft under uppväxten..
Längtar tills jag flyttar, för då kommer jag skaffa mig en katt eller två. Om det kommer att funka med hundarna förståss..
Ingen som har en Siames?? Det är min drömras! :love:

Minibildbomb ;) (En orgie i randiga kattflickor.)
Hela albumen finns här och här.
Dock kunde de uppdateras oftare ;)
De gör väl det vanliga, äter, leker, sover, gosar, går på lådan, brottas :) De är ute en hel del alla fyra och det gillas skarpt.

Ängla, bor hos mig i Kalmar.
5402871.jpg

Tindra, bor hos mig i Kalmar.
5402808.jpg

Båda två, helsyskon.
5402715.jpg

Smilla, bor hos mina föräldrar i Finspång.
3810286.jpg

Mira, bor hos mina föräldrars grannar och tillbringar säkert halva sin vakna tid hos mina föräldrar.
4953368.jpg

Leia, samma story som Mira. Dog i somras :cry:
3809948.jpg

Senast ändrad:

Har två stycken men den gamla damen får bo hos mina föräldrar.
Hon skulle inte mått bra av att flytta när jag flyttade.

Katja heter hon iaf 12 år gammal bondkatt

Hemma har jag en busig norsk skogskatt som är 7 mån gammal o helt galen, han heter Bob.

dscn1074_1173803297.jpg

Jag har två stycken, men jag tror inte att det är antalet katter som bestämmer om man är tok eller inte. Mina vänner skulle nog alla klassa mig som katt-tok med tanke på att jag även ställer ut mina katter titt som tätt, har registrerat stamnamn och förhoppningsvis väntar min första kull nu, och dessutom är engagerad i styrelsen i en kattklubb m.m... ;)

Här är mina gostroll:

Dimma, blå colorpoint ragdoll, min avelshona och härskarinna. :D

dimma216.jpg

dimma208.jpg

Cirrus, brun bicolor ragdoll, min avelshane och sötnos. :love:

cirrus193.jpg

cirrus188.jpg

/Erica

Jag har tre katter här i lägenheten och ytterligare tre hemhemma hos mor och far:D

Sunny och Spot är mattes ögonstenar och minihundar, dom är alltid med:
sover.jpg
PICT0005.jpg

Siri är mitt monster, hon kom hit av en "olyckshändelse" och trots att hon bott här sen nyår är hon fortfarande inte handtam:crazy::
PICT0013.jpg
PICT0012.jpg

Nisse är min äldsta katt och bor kvar hos mor och far med sina två damer:
Nissethesleeper.jpg

Alice, min gröna padda:angel::
Envackerkisse.jpg

och Mille min svarta fara (avlägsen släkting till monstret och det märks):
Mydangerouscat-mille.jpg

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592
Övr. Katt https://www.tv4.se/artikel/7ezMx6f87yMwzgY0hc3CDk/katt-skickades-ivaeg-i-paket-hittades-100-mil-bort :jawdrop:
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: Rosett
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
486
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt