Kattjagande hund!

Madde_padde

Trådstartare
Hur går man tillväga, katten som bara träffat en hund innan, (vilken han avgudar... ) och hunden tycker de är riktigt skoj med katter som springer ... :crazy:

Hur ska jag få dessa två att fungera ihop i min lilla lägenhet?!

Sv: Kattjagande hund!

Ja se till att det inte blir någon jakt. Låt dom träffas korta stunder. Har du en lydig hund så sätt den ner och ha katten i famnen. Och så småning om lös på golvet. Så att dom får se varandra och bara vänja sig vid varandras närvaro en tid framåt. Axepterar dom det det kan man ju smyga framåt...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 951
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 630
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 955
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 655
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka