Katterna har fått ett nytt fotoalbum!

Sassy

Trådstartare
Jag är totalt ointresserad av datorer och att pyssla med dem, så för mig är det ett stort framsteg att mina katter har fått ett alldeles eget fotoalbum, istället för att vara länkade till tattiga photobucket.

Fotoalbumet

I kattungealbumet finns numera bilder på de nästan vuxna ungarna :love: (Ja, de är ju bara ett år och en korat är minst två-tre år när den är färdigutvecklad)

Har ni "liten och stor"-bilder?

Eller "väskbilder"? Jag tänkte nästan sätta ihop ett helt kollage med Maja i olika transportmedel, typ väskor, handväskor, påsar...

Sv: Katterna har fått ett nytt fotoalbum!

Jag har både och!
Har ni "liten och stor"-bilder?
Ziggeliten.jpg

Liten
BilderJul-06052.jpg

Stor!

Eller "väskbilder"? Jag tänkte nästan sätta ihop ett helt kollage med Maja i olika transportmedel, typ väskor, handväskor, påsar...

BilderJul-06073.jpg

Grålle i påsen...

§Zith

Grålle verkar vara en riktig sötis! Man har liksom aldrig tråkigt hemma med ett gäng spelvinkar som far omkring ;)

Grålle är en riktig sötis :love: men en busig sådan! :p

§Zith

Jättefina gallerier! :bow:

Haha, jaaa! :rofl: Jag har hur många som helst på Dimma, jag ska nog också ta och sätta ihop ett kollage. Hon är fullkomligt tokig i väskor och påsar, ligger det en sån på golvet så ligger hon på den! Gör det inte det är hon sur. :D Här är en bråkdel av alla bilder jag har. Tycker det är så sött att jag måste dokumentera nästan jämt. :love:

dimma201.jpg

dimma162.jpg

dimma129.jpg

/Erica

Snygg hemsida! Å jag gillade verkligen bilderna med "grönaktig" bakgrund på de vuxna katterna, supersnyggt :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka