Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Varför gör de det? Är det typ likadant som om att de sträcker på sig? Min katt brukar oftast göra så när man klappar honom så han kramar handen emellan sitt huvud och frambenen.
Lånar en bild av Aneka för att illustrera vad jag menar! Hoppas det är okej!
amengud Så gör min katt också, oftast när han legat och sovit. Förmodligen är det väl ett sätt att sträcka på sig, skulle kunna tänka mig att rörelsen sträcker skulderblad samt framben/tassar. Eller kanske en motsvarighet till vårt ögongnuggande?
Haha jag som tänkte åh en tråd som jag kan lägga in en bild i, haha!
Men ack så fel jag hade. Klart det är ok, så länge du skriver aneka med ett litet a
Han gör det nog mest när han har sovit och fortfarande är trött när han vaknar, det händer inte så ofta dock.
Jo, något med att de sträcker på sig har jag tänkt på för att som du säger brukar min katt bara göra så när han har legat och vilat en längre stund. Vi får vänta och se om någon har något svar!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.