Katter och lustiga saker att äta.

D

DancingFox

Vad äter era katter för lustiga eller extra saker? Dvs vad gillar de utöver vanlig kattmat.;) :smirk:
Har träffat på katter som gör trix för att få lite räkor. Träffat på katter som äter chips, hund torrfoder och ostkrokar.:angel: :D

Sv: Katter och lustiga saker att äta.

Tror att jag tar och puttar på tråden lite.
Har alla oerhört kräsna katter eller?

Mina katter älskar ost av alla dess slag. Gurka slinker gärna ner oxå! Vit choklad är mums! Chips, gärna med nån smak på. äter i stort sett allt om de får chansen!:) :d

jag trodde att i princip alla katter gillar ost, räkor(säg en katt som INTE gillar det!?! ) chips och ostbågar ;)

Min "knäppo" äter Kaninbajs(jättegott!), hö, Hundfoder, fullkornsbröd, välling mm.
vanlig mat om jag har "tuggat" på det först och sedan ger en liten bit till honom :o han blir smickrad då ;)

jag trodde att i princip alla katter gillar ost, räkor(säg en katt som INTE gillar det!?! ) chips och ostbågar ;)

Min "knäppo" äter Kaninbajs(jättegott!), hö, Hundfoder, fullkornsbröd, välling mm.
vanlig mat om jag har "tuggat" på det först och sedan ger en liten bit till honom :o han blir smickrad då ;)

:rofl: :rofl: :rofl:

Musse äääälskar:

-oliver
-chips
-pommes frites

McMusseII.jpg

Vad äter era katter för lustiga eller extra saker? Dvs vad gillar de utöver vanlig kattmat.;) :smirk:
Har träffat på katter som gör trix för att få lite räkor. Träffat på katter som äter chips, hund torrfoder och ostkrokar.:angel: :D

Mina katter äter sork, råttor, fåglar... ankunge släpade en av dem hem en gång.. Men den gav han till hunden:crazy: ..

Räkor, fisk, ostkrokar, glass och andra delikatesser gillar de all tre...

han är inte normal.. han är ju egentligen innekatt men igår skulle han prompt ut i snöblåsten :crazy: han har inte velat gå ut på hela vintern men.. nu när det blåste och snöade?

Han blir helt tokig om man har en påse med hö i. då är han i himmelriket. och när kaninen jagar honnom, då blir han jätterädd.. haha. han kan ett kommando åxå.. GÅ UT UR MITT RUUUUM.. *hehe*

ska jag tilägga att vi fick han gratis trots att han är raskatt pga hans beteende :angel:

han är inte normal.. han är ju egentligen innekatt men igår skulle han prompt ut i snöblåsten :crazy: han har inte velat gå ut på hela vintern men.. nu när det blåste och snöade?

Han blir helt tokig om man har en påse med hö i. då är han i himmelriket. och när kaninen jagar honnom, då blir han jätterädd.. haha. han kan ett kommando åxå.. GÅ UT UR MITT RUUUUM.. *hehe*

ja katter är ibland väldig konstiga :D har två katter som tror att de är hundar...hmmm...:love:

va äter din/dina katt/katter för nå konstigt då? *nyfiken*:D
Hemma har jag ingen katt, men där jag är nu så äter de ostbågar, hundtorrfoder, chips, vanlig mat ifrån oss, naturell yogurt... m.m.

haha :p vad gör de då? min hund älskar att "jucka" på bojo *mohahhaa*

jag skulle visa hur knäpp han är.. fast jag har inte hunnit filma han när han äter kaninbajs :P (han gillar kaninmat åxå)

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 226
Senast: Marvin
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 594
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25