Katter i rabatten

Chrissan

Trådstartare
Våra katter gillar att använda våran lilla köksträdgård till toalett. I den vanliga rabatten gör det inte så mycket men inte så fräscht att blanda kattskitar med jordgubbar, gräslök, oregano och annat ätbart..

Någon som har tips hur jag får dem att undvika just den lilla delen av vår stora gård

Det går att lägga hönsnät på marken. Nätet stör inte växternas tillväxt och katterna gillar inte att gräva i hönsnät. Man kan även försöka hålla jorden fuktig då katter inte brukar gilla fuktig jord.

Liknande trådar

Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 393
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 920
Senast: ildiko
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 296
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka