Katter i rabatten

Chrissan

Trådstartare
Våra katter gillar att använda våran lilla köksträdgård till toalett. I den vanliga rabatten gör det inte så mycket men inte så fräscht att blanda kattskitar med jordgubbar, gräslök, oregano och annat ätbart..

Någon som har tips hur jag får dem att undvika just den lilla delen av vår stora gård

Det går att lägga hönsnät på marken. Nätet stör inte växternas tillväxt och katterna gillar inte att gräva i hönsnät. Man kan även försöka hålla jorden fuktig då katter inte brukar gilla fuktig jord.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 416
Senast: MML
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 099
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 276
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar