Katter äter inte fisk?

Prick

Trådstartare
Var snäll (trodde jag) och tog med några torskfileér (som hade legat i frysen men med utgånget datum) till stallkatterna. Trodde det skulle vara mums för en katt men de ville knappt titta på firren :o

Till slut kom den ena fram och slickade lite artigt på en bit medan den andra surt gick och satte sig en bit därifrån.

Jag trodde katter gillar fisk? Eller äter de bara rå strömming?

Sv: Katter äter inte fisk?

Oj, såg det fanns ett katt-forum *pinsamt* snälla moderator, flytta tråden!

Sv: Katter äter inte fisk?

Mina två katter äter varken rå eller tillagad fisk. De ratar tom köpt kattmat (både blöt- och torrfoder) om den innehåller för hög andel fiskråvara :crazy:.

De är stallkatter och har aldrig varit bortskämda utan får äta det som bjuds, men fisk - nä fy :eek::D.

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 228
Senast: Marvin
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
Relationer Mitt hjärta brister, det känns som att jag ska gå i tusen bitar. Smärtan är fullkomligt olidlig! I fredags kom min älskade, älskade...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
17 734
Senast: TygerTyger
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 594
Senast: Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar