Sv: Katten bajsar i badkaret.
Nej enligt TS.
Kan du inte läsa?
För nä, det är ju inga problem.. Enligt DIG.
Nej enligt TS.
Kan du inte läsa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För nä, det är ju inga problem.. Enligt DIG.
Nej enligt TS.
Kan du inte läsa?
Problemet är att du med en dåres envishet hävdar dina värderingar i stället för att läsa TS fråga.
TS har inget problem med att katten bajsar i badkaret.
Det står så i första inlägget.
TS har ett problem med att beteendet kan indikera på andra problem som TS isf vill lösa.
Det står så i första inlägget.
TS, jag kommer lämna tråden för inte_trevlig beter sig som en liten vet inte vad. Men hoppas du får bra tips och att det löser sig, tänker inte förstöra din tråd
När du nämnde storstädning av badrummet så kom jag på något, har du provat att tömma lådan och tvätta den och sen i med ny sand? Kanske hen känner doften av gammalt kiss/bajs som dröjt sig kvar i botten.
Synd att du lämnar tråden. Jag har löst det hela genom att för första gången någonsin använda mig av bukes "ignorera-lista", så slipper jag se inlägg som inte ger mig något alls
Nu är hela badrummet noggrant(!) städat och även om jag inte hade möjlighet att byta sanden helt så kunde jag åtminstone byta till en ren låda och tvätta ur den gamla osv. Ska bli intressant att se hur katten valt att göra imorgon.