Men så gullig dåStändigt denna lite förvånade uppsyn på Regina![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så gullig dåStändigt denna lite förvånade uppsyn på Regina![]()
Så söööt.. han ser så liten och pluttig ut..Nu gömmer han sig inte längre när jag går runt hemma
Har inte torkat runt ögonen alls den han kom så han verkar ha bra ögon för rasen. Ska torka av idag nu när han är mer trygg, även borsta igenom svansen. Han har blivit stabil i magen och kändes tyngre när jag lyfte honom förut
Han har konstant påfylld skål med gomat
Visa bifogad fil 130691
Och det är därför man älskar dom![]()
Inatt har jag inte fått sova mycket. Juno hittade nämligen ett byte igår kväll som hon högt och ljudligt tvunget behövde deklarera att hon fångat. Maken till stolt katt! Sedan fångade hon sitt byte igen när jag försökte somna. "Kolla vad jag är duktig!" vrålade hon. Om och om igen.
Jag testade att bara prata med henne från sängen. Jag testade att stiga upp och kolla på hennes byte och berömma henne. Jag testade att ignorera henne. Oavsett taktik så satte sången snart igång igen. När klockan närmade sig två fick jag slutligen bli en elak matte och plocka bort bytet. Efter det var hon tyst.
Bytet i fråga? Den här.
Visa bifogad fil 130933
Men du får ju såklart rulla ihop dig till en boll där i mitten, dom har ju lämnat massor med plats!
Här har vi en som piper med sin fjädervippan..... som alltid när vi skall sova...Inatt har jag inte fått sova mycket. Juno hittade nämligen ett byte igår kväll som hon högt och ljudligt tvunget behövde deklarera att hon fångat. Maken till stolt katt! Sedan fångade hon sitt byte igen när jag försökte somna. "Kolla vad jag är duktig!" vrålade hon. Om och om igen.
Jag testade att bara prata med henne från sängen. Jag testade att stiga upp och kolla på hennes byte och berömma henne. Jag testade att ignorera henne. Oavsett taktik så satte sången snart igång igen. När klockan närmade sig två fick jag slutligen bli en elak matte och plocka bort bytet. Efter det var hon tyst.
Bytet i fråga? Den här.
Visa bifogad fil 130933