Inte vi hälsningar @Smulan @QueenVisa bifogad fil 113740
Miss Li kan tänka sig att gå med i en stödgrupp
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte vi hälsningar @Smulan @QueenVisa bifogad fil 113740
Vi har hittat en sort till som går att äta och det bästa är att husses tog med 2 st påsar till sin jobbarkompis. Han gav sina lika kräsna kissar dessa latz anka. De slogs om maten = vi kan köpa hem mer latz och så kan han köpa ankan av oss.... för a ka hälsar krästoken inte är kkattmat. husse hälsar att det är jättegott men ät det då för i helvete...
Det är nästan så man själv blir sugen
Jag hoppas att inte dessa användare reinkarnerats som katter (@ blir en taggning av befintliga användare)
Jag vet.. tyvärr fanns ju dessa användare det var bättre med @torsten....Jag hoppas att inte dessa användare reinkarnerats som katter (@ blir en taggning av befintliga användare)
Alltså, Kim relaterar inte alls. Han (och jag) tror han har ett eget gravitationsfält. Tre meter upp i luften - inga problem!Visa bifogad fil 113740
Alltså, Kim relaterar inte alls. Han (och jag) tror han har ett eget gravitationsfält. Tre meter upp i luften - inga problem!
Så välmatchat
Klok katt..Visa bifogad fil 113867
Den ena tycker att man ska hålla sig så långt bort från dammsugaren som möjligt.