Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj vad hÀnde?FörlÄt Skalman, det var inte meningen att drÀnka dig i mjöl Visa bifogad fil 113492
MjölpÄsen gick sönder nÀr jag öppnade den och vÀlte Tur nog ramlade den inte över kanten pÄ bÀnkenOj vad hÀnde?
Vi hÄller pÄ att leta reda pÄ blötmat som duger. NÀr vi hÀller upp nÄtt test ser det ut ungefÀr sÄdÀr fast bÄda odjuren.. den ena Àr uppe pÄ bordet nÀr maten hÀlls upp och vÀnder pÄ klacken den andra gÄr inte fram ens...NÄgon Àr vÀldigt tydlig med att hon absolut inte vill ha whiskas Temptation
Visa bifogad fil 113516
NÄgon Àr vÀldigt tydlig med att hon absolut inte vill ha whiskas Temptation
Visa bifogad fil 113516
SÄn vill jag ocksÄ ha. VÄra stjÀlper bara till med tvÀtten och ordnar mer tvÀtt...Visa bifogad fil 113538
Sötaste tvÀtten
Visa bifogad fil 113538
Sötaste tvÀtten
Jag tycker den ser redan nytvÀttad ut, men jag tror att vika och lÀgga bort kan bli lite jobbigt ...... tills du försöker tvÀtta den, dÄ blir det grÄt och tandagnisslan (för dig dÄ)!
Vi hÄller pÄ att leta reda pÄ blötmat som duger. NÀr vi hÀller upp nÄtt test ser det ut ungefÀr sÄdÀr fast bÄda odjuren.. den ena Àr uppe pÄ bordet nÀr maten hÀlls upp och vÀnder pÄ klacken den andra gÄr inte fram ens...