Kimchi flirtar desperaaat efter bus! Shiban Àr mest uttrÄkad och vill ha tillbaka sin bÀdd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe! Buster Ă€r min tredje devon och jag har kattvaktat en annan i lĂ€ngre perioder. Ingen av dem har varit sĂ„ dĂ€r aktiva och halvgalna som man lĂ€ser om. Inga sönderslagna saker eller hĂ€ng i gardinerna. Mina har varit riktiga knĂ€- och sĂ€ngkatter.Det hĂ€r Ă€r inte schysst alls. HĂ€r sitter man och planerar sitt framtida kattköp, dĂ€r nĂ„gon lugn ras med fluff ligger nĂ€rmst till hands. OcksĂ„ lĂ€gger du in vĂ€rldens gulligaste bilder pĂ„ Buster och nu vill jag ju HAAAAA ïżŒïżŒïżŒ
à h herregu vilken vacker kattKimchis vackre bror har precis vunnit sin första champion-titel.
Visa bifogad fil 112944
SÄg först ut som han hade ett plyschdjur som han brottades med.De hÀr tvÄ
SÄ himla lÀtt att byta sÀngklÀder, notera gÀrna allt ludd pÄ det rena lakanet
https://www.instagram.com/reel/CpFKxodI85t/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
SÄg först ut som han hade ett plyschdjur som han brottades med.
Ingen av dem ser direkt lugna och oskyldiga ut.Det dÀr med att katter blir lugnare efter kastrering har inte direkt stÀmt för Kantarell
BrÄket tar aldrig slut
Inte hos skÀgget bredvid heller
Kantarell fick vÀga sig hos veterinÀren sist, 3.8 kg, perfekt hull
Visa bifogad fil 113319
Jag Àlskar att luddet runt öronen Àr lÀngre Àn öronen!Det dÀr med att katter blir lugnare efter kastrering har inte direkt stÀmt för Kantarell
BrÄket tar aldrig slut
Inte hos skÀgget bredvid heller
Kantarell fick vÀga sig hos veterinÀren sist, 3.8 kg, perfekt hull
Visa bifogad fil 113319