Hoppade?Idag backade jag in bilen hemma och sen satt jag kvar en stund. Plötsligt hörde jag konstiga ljud. Jag klev ur och upptäckte att båda mina katter satt på biltaket. Hur kom de upp där?
Visa bifogad fil 114153
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppade?Idag backade jag in bilen hemma och sen satt jag kvar en stund. Plötsligt hörde jag konstiga ljud. Jag klev ur och upptäckte att båda mina katter satt på biltaket. Hur kom de upp där?
Visa bifogad fil 114153
När jag ser dina bilder tycker jag alltid att det ser så mysigt ut hos dig.Idag backade jag in bilen hemma och sen satt jag kvar en stund. Plötsligt hörde jag konstiga ljud. Jag klev ur och upptäckte att båda mina katter satt på biltaket. Hur kom de upp där?
Visa bifogad fil 114153
Det är det. Jag älskar mitt ställe. Och jag älskar mina katter också.När jag ser dina bilder tycker jag alltid att det ser så mysigt ut hos dig.
Rimligen. Men det är liksom skithögt att hoppa upp på taket. Fattar inte hur de lyckats. Särskilt Lina är inte den mest spänstiga katten.Hoppade?
Du har ett problem!En katt under täcket - en katt över. Min Bakpotatis är färdig och jag måste ta ut den
Visa bifogad fil 113336
Du har ett problem!
Eller hade. Hoppas du fick ut potatisen i tid. Såg inte att det var några veckor sedan
Vilken underbar färg.I köket står en låda som aldrig någonsin får slängas, för det är Kakans allra bästa låda
Visa bifogad fil 114289
Vi har också en sådan låda och man är ju tacksam att de väljer så snygga inredningsdetaljerI köket står en låda som aldrig någonsin får slängas, för det är Kakans allra bästa låda
Visa bifogad fil 114289