Kattbilder #7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni vet hur det är. Här försöker jag teckna.

2DC5E467-ACC2-431D-8EF2-92CFB399F861.webp

Paisley-katten som alltid lyckas skapa oreda och kaos 😅
Son vana trogen vaknade hon mitt i natten, drog igång kurrmaskinen, klättrade över mig för att kunna bita min sambo så han vaknar och klappar henne. Bara det att hon helt missade att Ruben låg inklämd mellan oss och eftersom hon inte är så himla smidig så lyckades hon landa på honom när hon klättrade över mig 😂
Ruben är herre med integritet, att bli väckt mitt i natten av att det ramlar ner 3 kilo katt togs inte emot jättebra 😂
Han vaknade med ett typiskt gremling-vrål, Paisley försökte kravla sig tillbaka över mig, misslyckades och ramlade ner på honom igen och Ruben var nu en rabiat gremling 😅
Nu tog hon vägen bort till husse, och la sig på honom. Han slapp bli biten, vaknade ändå 🙄
Men nu är de sams igen 😁
IMG_20220214_145555.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
781
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 705
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 581
Senast: Sassy
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 951

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka