Hysch........Jag gillar det då det är lätt att städa. Bara dra en disktrasa över så lossnar det direkt.
*ska inte ha ny soffa ska inte ha ny soffa ska inte*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hysch........Jag gillar det då det är lätt att städa. Bara dra en disktrasa över så lossnar det direkt.
Hm, funkar disktrasa med andra tyger också? Har en luddig grej hemma som skulle behöva bli mindre luddigJag gillar det då det är lätt att städa. Bara dra en disktrasa över så lossnar det direkt.
Hm, funkar disktrasa med andra tyger också? Har en luddig grej hemma som skulle behöva bli mindre luddig
Fuktig?
Vad är det för något? Låter som något för mig, jag har två svarta katter själv som fördärvar alla möbler och alla ljusa kläder och så har föräldrarna en cremefärgad som jag träffar typ dagligen så han fördärvar allt mörkt.Jag köpte petborsten efter reklam på fb. Hade noll förväntningar men den är så jävla bra
Ska köpa fler! Användet dagligen på mina sammetskuddar, armstöd och platser där katterna ligger mycket. Helt fritt från hår
Lägg till ett .se så kommer du in på sidan.Vad är det för något? Låter som något för mig, jag har två svarta katter själv som fördärvar alla möbler och alla ljusa kläder och så har föräldrarna en cremefärgad som jag träffar typ dagligen så han fördärvar allt mörkt.
Han måste vara felvaccinerad eller något för att tycka att det är bekvämt att ligga som en orm/säl.
Så fin hon är.Kyra var tvungen att kolla så matte duschade ordentligtVisa bifogad fil 90821
Jag brukar dra disktrasan även över min soffa som är annat tyg. Lite duktig brukar jag ha. Sen har jag också en klädborste, sån rulle med klister och en annan roller. Så jag testar mig framHm, funkar disktrasa med andra tyger också? Har en luddig grej hemma som skulle behöva bli mindre luddig
Fuktig?