Kattbilder #7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att hänga över mattes ben är så himla mysigt, hälsar Juno.
IMG_20220511_011322.webp

Jag köpte petborsten efter reklam på fb. Hade noll förväntningar men den är så jävla bra 😍
Ska köpa fler! Användet dagligen på mina sammetskuddar, armstöd och platser där katterna ligger mycket. Helt fritt från hår 😍
Vad är det för något? Låter som något för mig, jag har två svarta katter själv som fördärvar alla möbler och alla ljusa kläder och så har föräldrarna en cremefärgad som jag träffar typ dagligen så han fördärvar allt mörkt.

Vad är det för något? Låter som något för mig, jag har två svarta katter själv som fördärvar alla möbler och alla ljusa kläder och så har föräldrarna en cremefärgad som jag träffar typ dagligen så han fördärvar allt mörkt.
Lägg till ett .se så kommer du in på sidan.
Rekommenderas varmt!

Idag har jag varit på ett katthem i närheten som hade öppet hus. Gott fika och gillar att stötta dom. Brukar ibland shoppa lite där då de har fina saker i shopen. Idag köpte jag ett påslakan/örngott som jag blev helt kär i.

Bifogade filer

• 20220514_144254.webp
    20220514_144254.webp
    403,4 KB · Visningar: 32
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
781
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 705
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 586
Senast: Sassy
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 980

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka