Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det kommer jag inte ihåg. Mina hade inhalerat dem innan de landade på skivan!Visa bifogad fil 80056
Kommer du ihåg förra gången jag la in en bild med det här temat @Mia_R?
Räkorna har alltså legat där ett bra tag.
Nej, det kommer jag inte ihåg. Mina hade inhalerat dem innan de landade på skivan!
Visa bifogad fil 80104
Celsian övervakar så att arbetet fortskrider med tillräckligt många pauser för gos
Det är mycket viktigt att ha en hårig fyrbent arbetsledare!
jag lärde mig rätt snabbt hur man vänder bilden på skärmen rätt efter att Ija vände den åt fel håll ett antal gånger.Som dessutom är datorgenier. De hittar alla möjliga funktioner på datorn man inte visste existerade. Tyvärr är de inte lika bra på att återställa allt i samma skick.
jag lärde mig rätt snabbt hur man vänder bilden på skärmen rätt efter att Ija vände den åt fel håll ett antal gånger.
Och håller med om snabbkommandon. Tänk om man hann med att se vad de tryckte på.
Även om det var fel kommando just då
Åh herregud... första gången Missia snurrade skärmen fick jag halv panik!
Idag kom det in en mus. Den fick det inte så roligt. Men det fick katterna, särskilt Toni (den röda). Hon verkar vara en god jägare. Lina, den mörka - not so much. Hon petade mest på bytet.
Visa bifogad fil 80137
Varför kan katterna inte bara döda bytet på en gång utan de måste plåga den genom lek? Tillslut var musen så utmattad att jag kunde plocka upp den i en påse, som jag sedan gick ut med och dankade hårt mot trappräcket, innan den förpassades till naturen.
Trasig? Fel ihopskruvad?