Kattbilder #6

Jo... ibland...

Bifogade filer

• FB_IMG_1635594809092.webp
    FB_IMG_1635594809092.webp
    31,2 KB · Visningar: 103
Stor sorg i hemmet idag. Dumma matte hade ställt älsklingsfatet ovanpå en pussellåda, och tragedin var ett faktum när Älva skulle försöka lägga sig till rätta. KRASCH lät det, och älsklingsfatet var nu ett minne blott.

Som dum matte måste man inse när man har gjort fel. När Älva blickade oförstående över soffbordskanten ner på den numera trasiga stengodssängen var sorgen så obeskrivligt stor i hennes ögon, och matte kunde inte annat än att lova att införskaffa en ersättare innan dagens slut.

Sagt och gjort. Av samma sort men i en annan färg står där nu ett nytt fat på soffbordet.

Tyvärr. Not good enough, hälsar Älva.

IMG_20211108_171211_1.webp

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
400
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
181
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
419
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama