Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så ledsamt, sådan fin kisse. Ta hand om er!Visa bifogad fil 76862
Det här är tyvärr sista bilden på min trio. Boll fick hastigt och oväntat gå över regnbågsbron i fredags, pga en tumör. Mitt hjärta är trasigt och det känns enormt ensamt, för hon var alltid den som var närmast.
Massa kramar från oss heartVisa bifogad fil 76862
Det här är tyvärr sista bilden på min trio. Boll fick hastigt och oväntat gå över regnbågsbron i fredags, pga en tumör. Mitt hjärta är trasigt och det känns enormt ensamt, för hon var alltid den som var närmast.
Beklagar förlustenVisa bifogad fil 76862
Visa bifogad fil 76862
Men visst var de yttepyttiga för ett år sedanVisa bifogad fil 76903Idag är det ett år sen jag hämtade hem Morris. Trodde inte att hon skulle kunna nästla sig in och få en lika stor plats i hjärtat som Sune, men ack vad jag bedrog mig. Lilla älsklingskatt, du är underbar! Bästa födelsedagspresenten!
Extremt pyttesmå! Och ljuvliga! Det var så mysigt med så många kattungar i tråden på en och samma gång när man själv var mitt i det.Men visst var de yttepyttiga för ett år sedan