Kattbilder #6

Prydnadskatter. 😄💕

CF2774A4-835E-4F74-91CA-79E65AD70C7B.webp

HjÀlp? Det syns ju tydligt att det dÀr Àr arbetsledaren :D
Sant! :laugh: Han Àr sÄ rolig, om jag ligger och slappar i soffan kommer han och kör upp mig (bokstavligt talat med tÀnder och klor) om han tycker att jag legat still för lÀnge. SÄ fort jag börjar sysselsÀtta mig med nÄgot han tycker Àr spÀnnande blir han jÀttenöjd och sÀtter sig gÀrna bredvid och tittar pÄ. Han Àr vÀrre Àn min chef :cautious:

Hur lyckas du skiljas frĂ„n sĂ„nna hĂ€r godbitar? Jag hade aldrig kunnat göra mig av med dom, och dĂ€rmed suttit med en jĂ€tteflock ganska omgĂ„ende 😅

Det Àr attans svÄrt men vi kommer behÄlla 3 flickor frÄn de kullar vi har nu och kanske en av pojkarna.
Det Àr faktiskt vÀrre att skiljas frÄn de vuxna, en av vÄra vuxna som var tilltÀnkt avelshona fick kastreras och sÀljas, DET gjorde ont pÄ riktigt

Liknande trÄdar

Övr. Katt Jag Ă€r pĂ„ gĂ„ng att för första gĂ„ngen köpa en raskatt, efter att i mĂ„nga Ă„r haft bondkatter eller blandraser ❀ Har jag förstĂ„tt rĂ€tt...
Svar
4
· Visningar
388
Övr. Katt Hej. jag har en frĂ„ga gĂ€llande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom Ă€r bĂ„da hanar och kastrerade. Den ena hanen Ă€r...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Nu Ă€r det dags igen! För varje digitalt deltagande skĂ€nker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tĂ€nker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
179
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom dĂ€r sĂ„ jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
415
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

• Skadade hĂ€star och konvalescenter
  • Födda 2022