Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ăr sĂ„ himla less pĂ„ all renovering nu. Skönt Ă€ndĂ„ att man fĂ„r hjĂ€lp emellanĂ„t
Visa bifogad fil 67556
Sant! Han Àr sÄ rolig, om jag ligger och slappar i soffan kommer han och kör upp mig (bokstavligt talat med tÀnder och klor) om han tycker att jag legat still för lÀnge. SÄ fort jag börjar sysselsÀtta mig med nÄgot han tycker Àr spÀnnande blir han jÀttenöjd och sÀtter sig gÀrna bredvid och tittar pÄ. Han Àr vÀrre Àn min chefHjÀlp? Det syns ju tydligt att det dÀr Àr arbetsledaren
engagerad katt i alla fall
Ohja! Och en matte med rivsÄr Jag hann inte undan nÀr hans tass (i size dasslock) plötsligt kom vinandeengagerad katt i alla fall
Visa bifogad fil 67674
Dom hÀr ligger pÄ laddning
NÀ jag har inga gardiner, men de jobbade med min stickning...Och efter laddning blir det gardinhÀng, eller?
Visa bifogad fil 67672
George Àr femveckor och en dag han.
Hur lyckas du skiljas frÄn sÄnna hÀr godbitar? Jag hade aldrig kunnat göra mig av med dom, och dÀrmed suttit med en jÀtteflock ganska omgÄendeVisa bifogad fil 67672
George Àr femveckor och en dag han.
Hur lyckas du skiljas frÄn sÄnna hÀr godbitar? Jag hade aldrig kunnat göra mig av med dom, och dÀrmed suttit med en jÀtteflock ganska omgÄende