Metacam hade jag en skvätt kvar hemma så det kunde jag ge och sedan fick jag utskrivet Meloxidyl. Det verkar dock inte heller finnas någonstans.
Ah, vad synd att det inte var Onsior. Har det hemma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Metacam hade jag en skvätt kvar hemma så det kunde jag ge och sedan fick jag utskrivet Meloxidyl. Det verkar dock inte heller finnas någonstans.
Ja, Juno behöver den påminnelsen ibland (eh, hela tiden...), hon är minst sagt intensiv. Jag är nästan förvånad över hur snäll Älva är som bara jabbar henne utan klor och ibland brottar ner henne ordentligt. Det är liksom aldrig bråk, bara bestämd tillrättavisning. Världens mest tålmodiga lilla Älva.Det är väl doft markering för att visa var skåpet ska stå och vem det är som härskar.
Ah, vad synd att det inte var Onsior. Har det hemma.
Även här finns Metacam om det behövs.Det har löst sig ändå. Stallägaren hade lite Metacam kvar efter kastreringen av våra stallkissar så nu klarar jag mig.
Assistenten var oerhört hjälpsam efter en stenhård kamp dödförklarades mattan, men den kämpade både länge och väl mot sylvassa kattklor och tänder."Look human, I have killed it dead "
Assistenten var oerhört hjälpsam efter en stenhård kamp dödförklarades mattan, men den kämpade både länge och väl mot sylvassa kattklor och tänder.
Den splitternya mattan blev förstås lite tufsig av kampen men vad tusan. Jag har märken från kattbett i flera skåpsknoppar, rivmärken på soffan som också var helt ny för två månader sedan och de lika nya köksstolarna av sammet måste torkas varje dag för att inte katthåren ska få dem att se orange ut istället för vinröda
Visa bifogad fil 66580
Kullen som är 2 veckor
Underbart hur det måste sitta en diskret människa i bakgrunden för att få med mammakatt och alla ungarna på samma bild. Mamma verkar dessutom ha begränsat tålamod med fotograferingen. Hennes min