Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får ju fan inte skaffa mera dödssöta katter! De kommer att ge mig en hjärtattack med sin söthetFår jag presentera Jihoon eller Silverprinsen eller Ior (kärt barn har redan många namn) (SE*Tasselyckan Jihoon). Svartsilvershade Selkirk Rex Långhår.
HahahaDu får ju fan inte skaffa mera dödssöta katter! De kommer att ge mig en hjärtattack med sin söthet(eller få mig att dö av avund, vilket som kommer först)
Åhh så fina både mammakatt och bäbisarDet gulligaste
Visa bifogad fil 51441
Hahaha
Fast jag har snart dött av hjärtinfarkt (jag har ju redan hjärtfel) av söthetsöverdos här hemma så dom måste kanske omplacerad efter min död då (fast tror morsan paxar Jihoon väldigt fort).
Han kommer studsande pipande såfort jag kommer hem (om jag varit iväg), spinner och kurrar såfort jag nuddar honom, han älskar allt och alla och jag är så jävla kär
Men du får en till bild bara för detVisa bifogad fil 51454
idag har han premiärduschat! Självklart med badmössa på. Han var jätteduktig!
Visa bifogad fil 51673
Jag har gett upp, @Iaraphel förklär bara sina hundar till katter - någon annan möjlig förklaring finns inteDu måste vara en trollkarl. Hur fasiken lyckas du göra det?!?! Ge mig din visdom Obi-Wan Kenobi