Kattbilder #5

Gos med stallkatten. đŸ˜»

Bifogade filer

• A9D2FE75-37AF-4856-9343-E631368A735A.webp
    A9D2FE75-37AF-4856-9343-E631368A735A.webp
    125,9 KB · Visningar: 65
IMG_20200228_200101.webp

Lillebror gjorde den Ärliga inspektionen av badrumsinredningen hÀromdagen. Fint att veta att det sitter dÀr det ska! :up:

(Oftast Àr det Lillan som sÀllskapar i badrummet. Lillebror kan komma in för lite egentid pÄ morgonen nÀr jag ska ivÀg till jobbet, men dÄ hÄller han sig pÄ golvet.)

I lördags var det en mĂ„nad sedan jag fick hĂ€mta hem kissingarna. Är sĂ„ tacksam över hur fint det gĂ„tt och hur trygga de börjar bli. De har gĂ„tt frĂ„n att ligga rĂ€dda under soffan till att nu ligga avslappnat bredvid mig i soffan.

Bifogade filer

• 20200226_222643.webp
    20200226_222643.webp
    90,5 KB · Visningar: 59
Ack Megaras metabolism :crazy: förvisso sÄ svÀller antagligen klumparna pga strö, men storleken! Antalet! Jag tror inte hon har diabetes och definitivt inte UVI, kan dricka lite dÄligt men hon lever pÄ enbart blömat. MÄnga klumpar blir det, det enda jag Àr tacksam över Àr att hon bajsar lite.

Att hon trots en XXL lÄda envisas med att kissa vid kanten Àr en annan frÄga jag ocksÄ gÀrna skulle vilja lösa.

Liknande trÄdar

Övr. Katt Har lite beslutsĂ„ngest gĂ€llande hur jag ska göra. Har en 14-Ă„rlig katt som sover hela dagarna, vilket inte Ă€r sĂ„ konstigt med tanke pĂ„...
Svar
1
· Visningar
312
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag sitter med vĂ€rldens Ă„ngest över att behöva flytta min Ă€lskade lilla katt, frĂ„n hans trygga revir. Han kom till mig för 5 Ă„r sedan...
Svar
10
· Visningar
556
Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp pĂ„ Ölandsbron. Det sĂ€gs att den gĂ„tt dit sjĂ€lv men det kan den vĂ€l inte ha gjort? Hur mĂ„nga...
Svar
2
· Visningar
413
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag funderar pĂ„ att teckna nĂ„gon form av veterinĂ€rvĂ„rdsförsĂ€kring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försĂ€krade, utan...
2
Svar
31
· Visningar
878

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka