Dom är så fina!!Och pallen i vardagsrummet gillar båda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom är så fina!!Och pallen i vardagsrummet gillar båda.
Ingår katterna?Ska sälja av lite hästsaker inför flytten och tog in dom för fotografering. Visa bifogad fil 45586
Katten är stilig såklart men jösses vilket fint rum ni verkar ha! Älskar tapeten och gungstolen
Skönt att få vila blicken lite efter en skitdag på jobbet.För ett år sen träffade jag Millie för första gången.Visa bifogad fil 45602
De måste vara syskon, så otroligt lika och vackra ögon på dem bägge.![]()
Ja jag är så förälskad i dom.Så fina dom är!
Ja jag är så förälskad i dom.
Känner mig så tacksam och glad över att allt har gått så bra.
Det är så fint när man känner att de litar mer och mer på en. Det är så härligt när man får ett sånt förtroende av ett djur.
Speciellt Rosie är väldigt social och nyfiken och vill ofta vara med och se vad jag gör. Hon följer efter någon meter bakom mig och kollar.
Regina tar det lite lugnare men är på gång hon också...
Inte än. Då ryckte de till innan. Men jag tror det kommer snart för de är framme och stryker sig mot min fot och ben och nosat på min hand.Får du klappa dem något ännu?![]()
Vet ni att idag är det två år sedan Älva flyttade hem till mig! Då hade jag väntat på henne i sju långa veckor. Så här liten och söt var hon när hon kom hit.
Visa bifogad fil 45672