Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är siames, reggad i SVERAK och ett cert ifrån champion. Hon passade inte in hemma och Pip, vad han än tycker just nu, behöver en kompis.@Mia_R vet du bakgrunden osv? Måste ju vara Siamesblandning? Så himla fin![]()
Hon är siames, reggad i SVERAK och ett cert ifrån champion. Hon passade inte in hemma och Pip, vad han än tycker just nu, behöver en kompis.
Hon ser ut som att hon har somnat mitt i ett baletthopp
Ååh så söt med sin mustasch!Visa bifogad fil 42140
Lilla fröken, Pip har ännu inte accepterat henne och ropar fortfarande efter Tjalle men det går bättre allt eftersom. Visserligen kom han efter henne ikväll med raggen rest men han bröt direkt på tillsägelse och det var inte vild jakt. Jag kör med stängd dörr mellan dem när jag sover eller inte är hemma men det är inte lika frostigt längre som i början.
Det hettade till lite tidigare ikväll så Pip fick lite skäll av mig och hon fick veta att hon är en liten morrhoppa, men hon lyssnar till Myran. Det är så trist att stänga dörren och höra hennes klagan när jag går men så länge de svär åt varandra är det nog lugnast när jag ska sova, det som gått så bra tidigare ikväll! Hon blev nog lite för styv i korken tidigare men nu är Pip väldigt nöjd med att ha mig för sig själv i sängen.Ååh så söt med sin mustasch!Håller tummar och tår att de värms upp till varandra!
Vad heter/kallas hon?
Pip och Myran får lära sig att komma överens!Det hettade till lite tidigare ikväll så Pip fick lite skäll av mig och hon fick veta att hon är en liten morrhoppa, men hon lyssnar till Myran. Det är så trist att stänga dörren och höra hennes klagan när jag går men så länge de svär åt varandra är det nog lugnast när jag ska sova, det som gått så bra tidigare ikväll! Hon blev nog lite för styv i korken tidigare men nu är Pip väldigt nöjd med att ha mig för sig själv i sängen.![]()
Absolut, har han fått en sällskapsdam i förtidig julklapp så får de skärpa till sig.Pip och Myran får lära sig att komma överens!![]()
Det hettade till lite tidigare ikväll så Pip fick lite skäll av mig och hon fick veta att hon är en liten morrhoppa, men hon lyssnar till Myran. Det är så trist att stänga dörren och höra hennes klagan när jag går men så länge de svär åt varandra är det nog lugnast när jag ska sova, det som gått så bra tidigare ikväll! Hon blev nog lite för styv i korken tidigare men nu är Pip väldigt nöjd med att ha mig för sig själv i sängen.![]()
Hur? Nu är det en skjutdörr som jag krånglar med men jag har tänkt tanken, den måste gå hela vägen och vara lätt att passera.Jag hade fixat en grind istället för stängd dörr .
Hur? Nu är det en skjutdörr som jag krånglar med men jag har tänkt tanken, den måste gå hela vägen och vara lätt att passera.
Hoppar de högt eller klättrar in?Hur? Nu är det en skjutdörr som jag krånglar med men jag har tänkt tanken, den måste gå hela vägen och vara lätt att passera.
Hoppar de högt eller klättrar in?
/bor med en ragdoll som behöver en stol eller en klösmöbel för att komma över ett kompostgaller![]()
Den här ragdollen, om hon någon gång skulle känna sig nödgad till att försöka, skulle skrämma ihjäl minst tre liv av sig själv av den efterföljande kraschen och därmed aldrig försöka igenSiames!
Den här ragdollen, om hon någon gång skulle känna sig nödgad till att försöka, skulle skrämma ihjäl minst tre liv av sig själv av den efterföljande kraschen och därmed aldrig försöka igen![]()