Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min långhåriga hade såna snömannentassar också jag fick dock ofta trimma det för han halkade så gräsligt på golven när han röjde inomhus annars
Det gör Missia också
Nu blev jag sugen på ett träd till Det skulle kunna stå.. Eeh.. På toan? Kanske?Spontanköpte ett katträd på Lidl häromdagen. Det fick godkänt av katterna.
Ja dom är ju i alla fall där och klänger när man är där. Brukar få en katt bakom mig på toastolen .Nu blev jag sugen på ett träd till Det skulle kunna stå.. Eeh.. På toan? Kanske?
Men gud, har hennes manliga motsvarighet - till storlek, utseende, kelighet OCH namn Vår heter Lillen
Men gud, har hennes manliga motsvarighet - till storlek, utseende, kelighet OCH namn Vår heter Lillen
Vår Lillen dreglar när han är riktigt kelen Är innekatt (hade inte funkat ute ändå pga blind på ett öga och skelögd på det andra )Kallas även för Binky och Bobo.Jag älskar de där randiga katterna
Våran Lillith är en speciell skatt. Mycket kelig, "snuttar" om hon får på kläder men använder mest en morgonrock till sånt. Barnkär är hon också och en perfekt utekatt. Hon har många namn också. Randith och Skillith är två av dom
Vilken fin filt! (Och katt såklart!)