Kattanpassa buke!

E

Eem

Kan inte rörliga smiley som:bump: :rofl: :banana: och :bow: förbjudas här på buke.:p Så svårt att läsa och skriva när man har två små kattungar som ska upp och peta på skärmen hela tiden med småtassarna, helt fascinerade av dom roliga smileysarna. Och självklart ska dom ta vägen över tangentbordet:D

Sv: Kattanpassa buke!

:rofl: Haha, känner igen de där! Datoranvändandet har blivit betydligt mer komplicerat sen kattungarna kom. :p

Suck, tassar på tangentbordet gör min med, och hon är nästan ett år :p. Helst ska man ju ligga PÅ bordet.

:rofl: min katt brukar mest ligga aldeles frammför skärmen så man ser typ bara halva väldigt iriterande men man har ju inte hjärta att ta bort han också han brukar ta vägen över tangentbordet men han är inte så facinerad av de rörliga figuren musen är mycket roligare :love:

Liknande trådar

Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 565
Senast: Habina
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 236
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 861
Senast: Tonto
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 447
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar