Katt som dricker kaffe, normalt?

E

Emelie3

Ja, vi har någon slags kaffemaskin som när den gör kaffe så blir det som något skumaktigt typ, eller hur man skall förklara.. Men när man har druckit upp kaffet så slickar hon rent koppen, men det är bara tjejen som tycker om det.. Är detta normalt för katter? Eller är det bara min som är lite vimsig? :D

Sv: Katt som dricker kaffe, normalt?

Ja, vi har någon slags kaffemaskin som när den gör kaffe så blir det som något skumaktigt typ, eller hur man skall förklara.. Men när man har druckit upp kaffet så slickar hon rent koppen, men det är bara tjejen som tycker om det.. Är detta normalt för katter? Eller är det bara min som är lite vimsig? :D

De är olika för alla katter.. lixom människor så tycker man olika. Jag vet en katt som hatade kött. han åt inte kött alls utan bara grönsaker, morötter,sallad,gurka m.m men de va tvugna att tvångsmata honom med köttbullar elr dylikt en gång i veckan eftersom katter är beroende av kött :P

/ manda

Sv: Katt som dricker kaffe, normalt?

Katter kan ha de mest underliga smaker, bara hon inte får ont i magen så..
En katt som vi tog hand om ett tag gillade kiwi och tomatsås bl.a. :D

Mandis3n: Kunde han inte ens äta torrfoder då?

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Asko
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 028
Senast: super
·
Hundhälsa 7 dagar sen vovven blev opererad, såret har läkt jättefint och hon har mått bra, äter, dricker, kissar och bajsar, ingen feber, är utan...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama