Katt på nattduksbordet.

MidnightSoul

Trådstartare
Undrar lite varför min katt dyker om att vara på nattduksbordet när jag har gått å lagt mig. Han är aldrig där om dagarna. Utan bara när jag/vi är i sängen. Nattduksbordet är i samma nivå som sängen om än kanske ett par, 3 cm lägre än sängen.

Sv: Katt på nattduksbordet.

Uppmärksamhet? Eller bara vill vara nära er utan att vara för nära så att säga?

Mina vill inte vara i sängen när jag är där, men håller sig gärna i närheten och sover/busar m.m.:)

Vet inte riktigt, han kan befinna sig i sängen oxå. Ligger vid fotändan, vid huvudet på huvudet eller nånstans däremellan :)

Jag tror han vill samsova. :)
Mina katter ligger gärna så de ser mitt huvud, kanske för att se om jag är vaken eller inte? Hursomhelst så kan du kanske bädda på sängbordet eller liknande till honom så blir han nog nöjd.

Blir lite svårt att bädda där, det är inte så stort å jag behöver ha väckarklockan där.

Ja han börjar bli riktigt vuxen nu. Häromdan väckte han flickvännen när jag redan hade gått upp å tyckte helt klart det var dax för henne å massa sig ur sovandet :D

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 844
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 589
Katthälsa Min ena katt har råkat ut för en olycka diagnosen är ledluxation traumatisk och det är både höftled och armbåge höftledsluxation betyder...
Svar
7
· Visningar
804
Senast: kitos
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
678

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka