Kastrering

Riley

Trådstartare
Kastrerade mina två katthonor igår och jag vet ju att de oftast blir keligare när det är gjort. Men är det normalt att de ändrar beteende redan dagen efter ingreppet? För båda två har verkligen varit rent löjliga idag, bara rusat kring benen på en, strykit sig och vräkt omkull sig framför datorn, och så har de aldrig hållt på tidigare.

Sv: Kastrering

låter lite knas att det skulle ändras så snabbt. men det är väl vara att tacka och ta emot :)

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 918
Senast: Badger
·
Katthälsa Jag har två katter, Göte 10 år och Igor 9 år. Göte har behövt flera turer till veterinär sista tiden då han skadats och därefter fått...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: Sassy
·
Katthälsa (Med hänvisning till min tidigare tråd om torrfoder till mager katt, ”N”, detta är min andra katt :meh:) ”P”: kasterad katthona, Devon...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama