Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Servera maten i lugn och ro på en plats ni inte behöver passera. Att efterhand passera nonchalant på avstånd och slänga över en extra gobit kan också vara en idé.Hej!
Har dykt upp ett problem med kastrerade tik att hon morrar då hon äter om man närmar sig, kan tom göra utfall mot en. Funderar kring hur detta mest effektivt tränas bort?
Servera maten i lugn och ro på en plats ni inte behöver passera. Att efterhand passera nonchalant på avstånd och slänga över en extra gobit kan också vara en idé.
Började det bara plötsligt? Har det hänt något? Beter hon sig liknande i någon annan situation?
Hej!
Har dykt upp ett problem med kastrerade tik att hon morrar då hon äter om man närmar sig, kan tom göra utfall mot en. Funderar kring hur detta mest effektivt tränas bort?
Jag skulle säga att något har ju hänt. Det som ses som en bagatell hos en människa kan vara en stor sak för en hund.Började plötsligt så vitt jag vet, hon bor större delen inte hos mig men inget dramatiskt har skett, men kan inte se utvecklingen över tid eftersom jag precis har börjat se beteendet själv. Hon kan bete sig liknande med morr ibland, typ om man ska flytta på henne när hon ligger någonstans, men inte att hon hugger.