Kastrera kanin/ Pris?

Sv: Kastrera kanin/ Pris?

Okej...Djursjukhus är kanse lite dyrare!?
Åker till en lite mindre privatklinik inte så långt ifrån där jag bor, tänkte ta både kaniner och katter när jag åker iväg!

Efterssom det är så extremt riskfyllt att söva kaniner så är det inte säkert att det görs på alla ställen... Kanske måste vara ett större ställe för att vilja ställa upp.

Vet att dem kastrerar kaniner på Veterinärkliniken som jag ska åka till! Ville bara veta på ett hum!
Ingen brådska med kastreringen nämligen...

Betlade 450:- när jag kastrerade min hane för några år sedan...
Han fick då lugnande och Lokalbedövning (var alltså "vaken" under ingreppet) Vilket skall vara det bästa då det inte är lika farligt som att söva ner dem, kolla när du ringer om de söver eller bedövar+lugnar

när jag kastrerade min kanin betalade jag 600 kronor, hos distriksveterinären.

Liknande trådar

Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
563
Hundhälsa Jag har funderingar om jag ska kastrera min 2-åriga storpudel. Jag är fullt medveten om att kastrering inte nödvändigtvis är en lösning...
2
Svar
22
· Visningar
1 916
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 982
Senast: KesoNeso
·
Övr. Barn Behöver tips på vattentät (inte bara vattensvvisande, det funkar inte i slasket) längre vinterjacka till 9-åring. Storlek 134/140...
Svar
5
· Visningar
414
Senast: AlinaT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama