kastration & rötmånad

Sv: kastration & rötmånad

Har du bestämt hur du ska göra?Nyfiken;)

Pratade med vetrinären som ska göra det och han tyckte i början / mitten på sept. ska även fixa en mindre hage som han kan gå i i början..

Hej lite uppdat
Jack kastrerades 5 aug, allt gick jätte bra, han gick ut på betet igen dagen efter.

allt har läkt jätte bra

Idag flyttade jag han till nya stallet, ska gå ensam i en liten hage brevid dom andra ett par dagar innan vi släpper ihop dom.

Hej lite uppdat
Jack kastrerades 5 aug, allt gick jätte bra, han gick ut på betet igen dagen efter.

allt har läkt jätte bra

Idag flyttade jag han till nya stallet, ska gå ensam i en liten hage brevid dom andra ett par dagar innan vi släpper ihop dom.
Men va? Visst menar du 5 september? för sist du skrev var den 5 7 augusti och då verkade det som att du itne kastrerat än.. :p

Skönt att allt verkar gå bra!

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har funderingar om jag ska kastrera min 2-åriga storpudel. Jag är fullt medveten om att kastrering inte nödvändigtvis är en lösning...
2
Svar
22
· Visningar
2 001
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Har en Sankt Bernhard på ca 3,5 år. Han är rätt stökig av sig och har varit det mer eller mindre hela sitt liv men nu senaste...
Svar
14
· Visningar
1 848
Senast: Grazing
·
Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
464
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Min sambos lilla honkatt blev kastrerad i fredags (nu är det måndag, så 3 dagar har passerat ca). Vi är lite oroliga över hennes mående...
Svar
4
· Visningar
878

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat

Tillbaka