Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
I början när vi köpt min häst och band fast henne m ett grimskaft i boxväggen för att rykta gick det bra tills helt plötsligt hon bara fick panik och kastade sig bakåt tills grimskaftet gick av och då bara hon stod stilla... det var rätt skumt för att vissa dagar kunde de gå bra medan andra dagar fick hon helt plötsligt panik...
Jag tror att detta berodde på att hon fick panik när hon märkte att hon satt fast.. Förra ägaren hade bara fast henne på stallgången med ett grimskaft i varje ände, kanske för att det va de enda som funka..
Jag tror att min häst ngn gång har varit med om ngt hemskt när hon satt fastbunden och får därför panik när hon inte kan röra sig fritt..
Kan säkert vara samma problem med din häst, men det är ju lite jobbigt att man inte kan säga ifrån när han gör fel, utan att han kastar sig bakåt.... Vet faktiskt inte riktigt vad man kan göra... Vi har inte min häst bunden i stallet längre för att slippa att hon ev. drar på sig ngn skada om hon skulle få panik...
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.