MissFideli

Trådstartare
Kan man göra ett sånt i XP?
Det fanns ju i 3.11 och jag saknar det nu. Fast ett med större blad.

Skulle vilja spara ner sångtexter på låtarna jag har på datorn, men vet inte hur jag ska lägga dom smidigast utan att behöva göra massor av olika dokument.
 
Sv: Kartotek

Jag vet inte...jag sparar mina i word som dokument... i en egen mapp :)
 
Sv: Kartotek

själv sparar jag mina i notepad och lägger i en mapp.. då är det lätt att hitta texerna när man ska sjunga dem.. :idea:
 
Sv: Kartotek

hehe jao.. egentligen använder jag mest excel och notepad för att jag hatar Word :D det blir ALLTID fel och jag blir ALLTID frustrerad för att de antingen inte går att göra listor, eller så blir det alltid listor, rader hoppar, man kan inte flytta hela stycken osv osv.. näe.. håller mig till excel jag :)
 
Sv: Kartotek

Installera DOS och Windows 3.11 på en egen partition då ;).
Under tiden med windows 95/98 körde jag Win 3.11 parallelt mest för att det var så stabilt :).
 
Sv: Kartotek

Hmm, min dator skulle storkna då. Har 128 Mb minne i den, vilket XP lätt slurpar upp.
Iofs blir det påfyllning nästa helg till 256+64 Mb
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 235
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 610
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 859
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp