JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Aftonbladet)
spår för långt ut Hela startfältet i Elitloppet: 1. Arch Madness (USA) 2. Define the World (Kanada) 3. Rapide Lebel (Frankrike) 4. Brioni (Tyskland) 5. Prince Tagg (Sverige) 6. Oyonnax (Frankrike) 7. Commander Crowe (Sverige) 8. Libeccio Grif - (Italien) 9. Rakas - (Sverige) 10. Reven d'Amour -...
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Följande hästar är klara för Elitloppet: Rapide Lebel (Frankrike) Arch Madness (USA) - körs av Brian Sears Windsong Geant (Kanada)...
Hästnyheter
På söndagskvällen lottades startspåren till Elitloppet 2012. Av förhandsfavoriterna blev Commander Crowe den som drog en förmodad...
Hästnyheter
De är klara för Elitloppet Rapide Lebel Arch Madness Timoko Windsong Geant Sanity Commander Crowe Yarrah Boko Iceland Beanie M.M. Mack...
Trav
Elitloppsförsök A:
1 Rapide Lebel
2 Year In Review
3 Brioni
4 Define the World
5 Reven d'Amour
6 Wishing Stone
7 Lavec Kronos
8...
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Förlå, citerade jag fel inlägg? Jag har läst flera av dig där du ifrågasätter varför man skulle ha mobilen med sig, oavsett om den är...
Mia_R
14 minuter sedan
Svar: 1 167
Visningar: 37 434
Allmänt
Påskpynt
Hemmet Jag köper ris och gula blommor att ha inne och ute. I vanliga fall gillar jag inte alls gult, men såhär års vill jag ha påskliljor. Fick...
lingonben
26 minuter sedan
Masked singer 2025
Kultur Först tänkte jag att det var Jens Byggmark (ständig två efter Myhrer som var älgen- skogens konung i tidigare säsong). Fanns ju mycket...
LillaGubben
31 minuter sedan
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Tack för bra tips! På mina tävlingar i främst Rallylydnad har man ju en gemensam samling innan start och då frågar dom alltid om man...
Lillefrun
Alldeles nyss
Svar: 968
Visningar: 54 469
Hund
Resa när man har hund?
Övr. Hund Jo men jag är inte bekväm med att lämna hundarna i ett främmande rum i 6 timmar. Hade man husvagn så tänker jag att det inte blir...
SiZo
6 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 58
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag måste säga att mina flickor är väldigt tysta av sig, så tysta att Wilmas löp missar jag hela tiden. Måste komma ihåg att få henne...
Mia_R
10 minuter sedan
Svar: 1 017
Visningar: 52 310
Katt