Karensdag igen?

movi

Trådstartare
Jag var hemma från jobbet i torsdags 28/2, masade mig till jobbet på fredagen 1/3 och jobbade, vilade på helgen då jag alltid är ledig. Jobbade sen mån 4/3 och tis 5/3, på onsdagen 6/3 var jag rejält däckad och blev hemma och är det fortfarande. Blir det ny karensdag den 6/3 eftersom jag jobbade npgra dagar innan jag blev sjuk igen? Eller blir karensen bara den 28/2 för att jag sjuknade om inom en vecka? Är Kommunalare.

Tack för svar 👍 Då var det som jag trodde, försökte läsa mig till det, men hängde inte riktigt med.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Jag har lite lösa funderingar kring sjukperiod och krav på sjukintyg (från dag 8). Vilka frånvarodagar räknas? Vad jag förstår räknas...
Svar
4
· Visningar
737
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 104
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 863
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar