Kära buke. Det här är galet.

Karma

Trådstartare
Ni som vet vem jag är kan sluta skratta tack.

Jag vaknade imorse med ett sugmärke :D. Det möjligtvis enda problemet är att.. det inte är sambon som har gjort det. Det är typ två cm brett och fyra cm långt. Alltså inget exem utan det ser verkligen ut som ett sugmärke. Vad fan. Vad är det för nått? Aliens? Det var inte där igårkväll.

Käkar methotextrate, om det kan ha något att göra med saken.
 
Ett brustet blodkärl, liten inre blödning.
Antagligen.
Om inte en osynlig älskare.
Den teorin är ju sjukt mycket roligare iaf :)
 
Jag läste ett töntigt skämt som gick ut på att varje gång man gäspar kanske man har ett spökes k*k i munnen. Kanske har du ett spöke som gjort sugmärke? ;)
 
Det går att ha sex medans man sover också ;) När jag först blev ihop med min pojkvän så höll han på lite under natten när han sov. Det var både med handen och en gång så vaknade jag av att han låg på mig och var i mig hahaha! Han hade dåligt samvete över det ett tag men jag tog det med ro och det har inte hänt sen dess ^^ Så det kan mycket väl ha varit han som har gett dig ett sugmärke eller så har helt enkelt ett blodkärl brustit.
 
@iNTOHiMO HAhaha åh jag läste såå fel, jag läste "Det var både med hunden" och tänkte vad in i självaste :o

För övrigt kan jag döda eran glädje med att vi inte under åtta år tillsammans hållit på med några nattliga aktiviteter omedvetet :D
 
@skuggi intre blödningar låter värre läskigt. Är böjd att hoppa på teorin om John blund eller ett husspöke. Kanske en vindstomte?!
 
@skuggi intre blödningar låter värre läskigt. Är böjd att hoppa på teorin om John blund eller ett husspöke. Kanske en vindstomte?!
John Blund tror inte jag på! Då skulle han bli avslöjad om han gör sugmärke på dig! Det vore inte bra för hans image!

Men blir du gravid utan anledning är han kanske skyldig, då får du göra DNAtest :P Eller så är det en ny Jesus på gång och den helige anden har fått sig ett ligg igen!
 
Vart sitter det?
Jag har rätt känslig hud, så ibland om det är jävligt varmt kan jag lyckas "klibba ihop" armarna med resten av mig, vet i fasiken hur jag gör, men jag kan i alla fall få märken som liknar sugmärken då, oftast på insidan av överarmen.
 
John Blund tror inte jag på! Då skulle han bli avslöjad om han gör sugmärke på dig! Det vore inte bra för hans image!

Men blir du gravid utan anledning är han kanske skyldig, då får du göra DNAtest :P Eller så är det en ny Jesus på gång och den helige anden har fått sig ett ligg igen!

Nja.. men jag tycker John BLund ser lite lurig ut... Jag tror inte han är så oskyldig som han ser ut...
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En stor del av min tid går fortfarande åt till att försöka jaga vidare efter något som kan lösa mina hälsoproblem och få mig att må...
Svar
5
· Visningar
1 225
Senast: Sar
·
Relationer För ett par dagar sedan rasade hela min värld när min sambo berättade att han vill göra slut. Han säger att han älskar mig, men som vän...
Svar
6
· Visningar
3 113
Kropp & Själ Brukar inte skriva trådar på buke, framförallt inte gnälliga sådana. Men nu vet jag bokstavligen inte vart jag ska ta vägen längre...
2
Svar
36
· Visningar
4 875
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
951
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp