Ska prova mig fram.
Nja, tycker inte svarta sandaler funkar till den klänningen. Får köpa vita sandaler som passar till den tror jag

Tidigare hade jag faktiskt ett par ballerinaskor med röda körsbär på som jag hade till den ett tag! Men de gick såklart sönder...
Det är en trend jag sett när jag tänker tbx, att många av de kläder jag använt och tyckt om har gått sönder pga att jag snålat och köpt dålig kvalité. Lärdom!
Har en del enfärgade, men ingen som känns riktigt hundra i färgen tror jag...
Och det är ju för värmens skull jag har dem, så jo, vill ha dem runt halsen...
Vilken kontorsstol?

På jobbet kan/får jag inte ha sjal, så då får jag ju vara utan och det går bra. Annars har jag det jämt, förutom när det är riktigt varmt.
Poncho känns för vid för att värma halsen?
Men ja, det är väl det där med en som är så lång att det kan viras ett varv och ändå hänga ner som återstår då kanske...

det kan ju bli fint. Beror lite på material också tänker jag...? Hmm.
----------------
En annan fundering, det här med längd på kappa/jacka och kjol/klänning, hur tänker ni där?
Här kommer ett par av bilderna jag tagit när jag provat mig fram;
Jag tänker att på bild 1 och 3 funkar det fint? Men på bild 2, bör jag satsa på en längre kappa så de blir jämnlånga?
Och så tänker jag att kängorna/stövlarna jag postade bild på tidigare hade passat till detta?
(Jag ska sy i en knapp i den orange kappan så den kan stängas sådär, nu är den för bred.)