Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.

Bra dag!
Personbästa på 5 km, hem och ta ett bad, iväg på kvinnomöte - där jag vågade dela med mig om han snubben.
Var tyvärr tvungen att gå tidigare pga yoga, synd för det var ett väldigt fint möte ☺️ yogan var dock extremt bra och jag kunde näääästan stå på huvudet själv :D

Bra dag!
Personbästa på 5 km, hem och ta ett bad, iväg på kvinnomöte - där jag vågade dela med mig om han snubben.
Var tyvärr tvungen att gå tidigare pga yoga, synd för det var ett väldigt fint möte ☺️ yogan var dock extremt bra och jag kunde näääästan stå på huvudet själv :D
Heja dig!!!!

Har nu avslutat helt med killen.
Han har för många trådar kvar i ett liv jag inte vill leva. Har man den bakgrunden ska man inte ens fundera på att dricka/droga.
Och jag kan inte be honom vara ren för min skull, han ska ju vilja det själv.

Alltså jag är så ofantligt jäkla trött. Det är som att jag inte riktigt fungerar, ska be sjuksköterskan att kanske ta lite extraprover vid nästa provtagning...

Som jag förstått det när jag läst dina inlägg så har du haft ett väldigt högt tempo med jobb, träning, möten osv. Dessutom sorgen efter hunden. Kanske signalerar kroppen att du behöver ta det lite lugnare? Bara en tanke. Var rädd om dig!

För mig vände det när jag började äta kött. Bara ett tips, även om det kan kännas moraliskt svårt.

Hmm, kanske är det så enkelt? Blir äcklad bara av tanken på kött så känns svårt att börja äta det igen...

Som jag förstått det när jag läst dina inlägg så har du haft ett väldigt högt tempo med jobb, träning, möten osv. Dessutom sorgen efter hunden. Kanske signalerar kroppen att du behöver ta det lite lugnare? Bara en tanke. Var rädd om dig!

Jo, jag köttar ju på 😬 förra veckan hade jag faktiskt vilovecka, promenerade, gick på yoga och hade det allmänt chill, tänkte att det skulle hjälpa..
Har åtminstone en veckas ledigt efter påsk, som jag längtar fruktansvärt mycket efter. Det är väldigt mycket på jobbet nu med tyvärr.

Exempel idag:
Sov drygt 8h, jobbat 8h. Hem och vila 1.30h, spinning/core totalt 1h.
Och nu ligger jag i sängen igen 🙃

Det hade jag också gjort efter den dagen. Eller iaf velat göra. Du har hållit ett väldigt högt tempo. Kanske dags att lägga in mer vila?

Jaa, ska ta upp det med terapeuten idag. Jag älskar ju dock träningen nu, på gott och ont kanske 😅

Sov över 9 timmar inatt, känner mig piggare idag iallafall. Vilodag, ska ta en ordentlig promenad bara. Köpa godis och äta tacos!

Exempel idag:
Sov drygt 8h, jobbat 8h. Hem och vila 1.30h, spinning/core totalt 1h.
Och nu ligger jag i sängen igen 🙃

Rent krasst så är ju inte detta en dag man ska bli helt slut av? Jag har ju knappt gjort nånting.

Sen är vissa dagar mer fullproppade än andra, men då försöker jag dra ner andra dagar, som den ovan...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka