Kaoset del 2

Kommer troligen radera även denna.
Bara skönt att skriva av sig!

Veckan har varit kaos, har druckit under veckan på vardagar, inte okej.

Igår så hade vi försenad födelsedagsmiddag för mig plus en vän som fyller år..

Blev pruttfull, gick hem.
Sen kom två vänner förbi och vi drog ut på krogen.
Hånglade med säkert 5 personer och tog hem en 22 åring.

Jag fattar ju själv hur destruktivt detta är.
Har lite kontakt med S som jag dejtade förra året, ang AAmöte.
Han ska dit ikväll, jag har dock druckit och känner mig jävligt skör.

Älskar att man får medaljer :love:
Screenshot_20220304-203839_Sober Time.webp

Mamma och pappa var på möte idag och nu fick dom träffa min terapeut!
Hon hade visst pratat väldigt gott om mig (dom säger ju inga namn eller så, men mamma visste att det var mig som hon menade :D ) kul, och fint att mina föräldrar fortsätter gå 💞

När ska energin ta slut? Jag är jätteglad att jag är såhär jäkla glad och all over the place, men jag tänker att det måste finnas nån stopp? :D
Det är väldigt ovant.

Idag vaknade jag, tog promenad på 5 km.
Sen kom mina föräldrar och stökade i hallen, jag tog en till promenad på 5 km med en kompis och föräldrarnas vovve.
30 minuter spinning och 30 min core. Efter det extrajobb. Hem och styra upp veckans matlådor och morgondagens smoothie.
Nu ligger jag i badet och försöker chilla ner lite....

Är så kräkless på mitt jobb just nu.
Tog och spontanbokade en massage imorgon, känns som att det är välbehövligt.

Vet att lessheten går över, det är just den här perioden, grus, grus och mer grus. :cautious: hinner övh inte sitta ner mellan 05 och 08.15.

Måste styra upp det här med killen jag träffar nu. Pratade med terapeuten om det idag, att jag träffar honom innebär att jag fortfarande är i missbruket och nosar.

Tycker väldigt bra om honom, han är jättefin, snäll och han är nykter när vi setts.
Men, han är inte helt nykter (lång historia kort, överdos, koma och behandlingshem) vilket utgör en risk för mig. Med tanke på att jag inte varit nykter så länge så är det ju onödigt att utsätta sig för sånt som kan dra ner en i fördärvet igen.

Måste styra upp det här med killen jag träffar nu. Pratade med terapeuten om det idag, att jag träffar honom innebär att jag fortfarande är i missbruket och nosar.

Tycker väldigt bra om honom, han är jättefin, snäll och han är nykter när vi setts.
Men, han är inte helt nykter (lång historia kort, överdos, koma och behandlingshem) vilket utgör en risk för mig. Med tanke på att jag inte varit nykter så länge så är det ju onödigt att utsätta sig för sånt som kan dra ner en i fördärvet igen.

Håll dig undan sånt är mitt råd. Sätt dig själv först!

Veckan hemläxa är lite svår tycker jag. Problemlösning.

Jag har liksom inga problem just nu, så då måste jag hitta på ett...
20220314_142504.webp

Är inte detta ett "problem"? Bara en tanke! :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka